Papildomų paslaugų siūlymas telefonu
2020.02.01
Jei klientas paskambina į įmonės klientų aptarnavimą su problema ar verta dar siūlyti kažką pirkti? Ar geriau daryti išeinantį skambutį?
Temos: Darbuotojai, Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Darius Čibonis
Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt
Premium
Publikavimo data: 2020-02-05 11:08
Subtili situacija. Papildomas prekes ar paslaugas siūlyčiau tik tuo atveju, jei būčiau visiškai tikras, kad klientas liko patenkintas problemos sprendimu,...
Publikavimo data: 2020-02-05 11:08
Subtili situacija. Papildomas prekes ar paslaugas siūlyčiau tik tuo atveju, jei būčiau visiškai tikras, kad klientas liko patenkintas problemos sprendimu, idealiu atveju jis pats turėtų užsiminti apie papildomus poreikius. Priešingu atveju, pardavimui naudočiau kitą pokalbį.