Dėl „Backorder“ nustatymo (Amazon)
2019.01.30
Ar labai blogai vertinamas „Backorder“ nustatymas ir prekių pristatymas į „Amazon“ sandėlius keliomis dienomis vėliau, negu tikisi „Amazon“ savo užsakyme?
Temos: Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Dr. Žydrūnas Stankevičius
R&D vadovas / UAB „Seminal Work“
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
R&D vadovas / UAB „Seminal Work“
Premium
Publikavimo data: 2019-01-30 10:25
„Amazon“ nenustato jokių prekių pristatymo į jo sandėlius terminų. Tiesiog suformuotame siuntinyje pažymite, kad jis išsiųstas, ir laukiate, kol priims....
Publikavimo data: 2019-01-30 10:25