Dėl „Backorder“ nustatymo (Amazon)

Žinių bazė

2019.01.30

Ar labai blogai vertinamas „Backorder“ nustatymas ir prekių pristatymas į „Amazon“ sandėlius keliomis dienomis vėliau, negu tikisi „Amazon“ savo užsakyme?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Dr. Žydrūnas Stankevičius

Direktorius ir bendrasavininkis / UAB „Seminal Work“

Premium

Publikavimo data: 2019-01-30 10:25

„Amazon“ nenustato jokių prekių pristatymo į jo sandėlius terminų. Tiesiog suformuotame siuntinyje pažymite, kad jis išsiųstas, ir laukiate, kol priims....

Publikavimo data: 2019-01-30 10:25


„Amazon“ nenustato jokių prekių pristatymo į jo sandėlius terminų. Tiesiog suformuotame siuntinyje pažymite, kad jis išsiųstas, ir laukiate, kol priims. Kažkaip neaiškiai suformuluotas klausimas, nežinau, ką turite galvoje sakydamas „Backorder“. Jei tai siuntimas iš FBM individualiam klientui, tada vėlavimas, aišku, blogai.

Ekspertai

Dr. Žydrūnas Stankevičius

Dr. Žydrūnas Stankevičius

Direktorius ir bendrasavininkis / UAB „Seminal Work“

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.