Taisyklingas raktažodžių panaudojimas

Žinių bazė

2020.07.11

Kaip naudoti taisyklingai raktažodžius Google ads, kad mus rastų visoje minioje. Tiesiog ruošiamės įėjimui į UK rinką su savo produktais ir asortimentu. Ar reikia pirma išssiaiškinti, ką naudoja konkurentai, apskritai kokie gal įrankiai mums pagelbės. Kaip eksperimentuoti, kad neprisieksperimentuoti į didelį nuostolį?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2020-07-22 12:19

Ruošiantis startuoti su „Google Ads“ reklama „Google“ paieškos sistemoje, raktinių žodžių atrankai reikėtų skirti dėmesio. Tinkamai parinkti raktiniai žodžiai leis...

Publikavimo data: 2020-07-22 12:19

Ruošiantis startuoti su „Google Ads“ reklama „Google“ paieškos sistemoje, raktinių žodžių atrankai reikėtų skirti dėmesio. Tinkamai parinkti raktiniai žodžiai leis ne tik išsiskirti iš kitų besireklamuojančių įmonių, bet ir efektyviai panaudoti biudžetą, pasiekiant labiausiai suinteresuotus vartotojus. Svarbiausi patarimai: Išbandykite „Keyword Planner“. Nemokamas „Google“ įrankis (jį rasite „Google Ads“ paskyroje) veikia dvejopai – padeda atrasti naujų raktinių žodžių, apie kuriuos galbūt dar nebuvote pagalvoję (pagal jūsų svetainės turinį bei prekes / paslaugas) ir pateikia statistiniais duomenimis pagrįstas prognozes apie tai, kiek paieškų per mėnesį galėtų sulaukti jūsų pasirinkti raktiniai žodžiai. Įrankyje pateikiama informacija skirtingais mėnesiais, taip pat galite palyginti prognozes skirtinguose miestuose, įvertinti reklamos rodymo aktyvumą pagal tai, kokias paspaudimo kainas pasirinktumėte. Pasinaudokite „Google Trends“. Įrankio pagalba patikrinsite skirtingų raktinių žodžių populiarumą. Palyginkite, kiek paieškų fiksuojama pagal plačius raktinius žodžius (pavyzdžiui, „batai“, „televizorius“ ir kt., atitinkamai pagal jūsų teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes) ir kiek – pagal siaurus raktinius žodžius (pavyzdžiui, „nike bėgimo bateliai vyrams“, „Samsung 50" UHD 4K išmanusis televizorius“ ir kt.). Įvertinkite, kurią vartotojų auditoriją norėsite pasiekti reklama – pirkimo kelio pradžioje esančius vartotojus, kurie susidūrė su problema (jiems reikia batų arba televizoriaus), bet dar nėra apsisprendę, kaip (kokiu konkrečiu produktu) ją išspręsti, ar tuos vartotojus, kurie jau tiksliai žino, kaip išspręsti problemą (ieško pagal konkretų prekės modelį), ir ieško geriausias sąlygas siūlančio pardavėjo. Antruoju atveju pasieksite mažesnį skaičių vartotojų, tačiau tie, kuriuos pasieksite, jau bus labiau suinteresuoti pirkti. Šiuo atveju ir jūsų išleidžiamas biudžetas bus mažesnis. Tuo tarpu pirmuoju atveju pasieksite platesnę vartotojų auditoriją, daugiau vartotojų supažindinsite su savo prekėmis / paslaugomis, tačiau, tikėtina, kad daugiau ir išleisite. Pažinkite savo vartotojus ir jų poreikius. Apgalvokite, kokią jūsų potencialių vartotojų problemą išspręsite savo prekėmis / paslaugomis. Įsijauskite į savo vartotojų situaciją ir sugalvokite keletą raktinių žodžių ar frazių, pagal kurias jie galėtų ieškoti jūsų prekių / paslaugų. Analizuokite konkurentų veiksmus. Atsirinkę savo verslui tinkamiausius raktinius žodžius, patikrinkite, kokie konkurentai pagal juos reklamuojasi – atkreipkite dėmesį ir į jų reklamose pateikiamus pasiūlymus, analizuokite savo pranašumus ar trūkumus, lyginant su tuo, ką siūlo konkurentai. Taip geriau įvertinsite, ar Jums pavyksta „išsiskirti iš minios“ – raktinių žodžių atranka labai svarbi, tačiau Jūsų dėmesio taip pat reikalauja ir reklaminio teksto turinys, vartotojui aktuali informacija. Reklamuojant savo verslą „Google“ paieškos sistemoje, Jums teks daugiau ar mažiau paeksperimentuoti – ieškoti tinkamiausių raktinių žodžių, keisti reklaminius tekstus ir kt. Aišku viena – kuo geriau atliksite pasiruošimo darbus, šiuo atveju, kuo tikslesnius atsirinksite raktinius žodžius, tuo pigiau šie eksperimentai kainuos. Kas toliau? Vienas iš didžiausių „Google Ads“ privalumų – galimybė realiu laiku vertinti rezultatus. Tai ir darykite. Reguliariai vertinkite raktinių žodžių efektyvumą. Matydami, kad vieni iš jų nepasiteisina, keiskite arba visai jų atsisakykite, analizuodami realias vartotojų paieškas, tobulinkite raktinius žodžius.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.