Raktažodžių parinkimas
2019.09.11
Galbūt yra įrankis, parenkantis raktažodžių alternatyvas? Kaip tinkamai juos parinkti, kuriant tekstinę reklamą su „Google Ads“?
Temos: Marketingas.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Ir „Google Trends“ įrankis, ir „Google Ads“ paskyroje esantis įrankis „Keyword Planner“ pateikia alternatyvų ir panašių pasiūlymų, kuriais vartotojai ieško...
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Kaip teisingai parinkti, jau priklauso nuo to, ką traktuosime, kas yra teisinga. Jeigu pardavimų apyvarta, produktų kaina, marža yra nedidelė, tikriausiai nenorite išleisti didesnio biudžeto. Tokiu atveju parinkinėti raktažodžius reikėtų atsargiai ir apsiriboti galbūt keliais labai tiksliais raktažodžiais. Atsisakykite plačios reikšmės raktažodžių, kad neišleistumėte biudžeto dar tik susidomėjusiems vartotojams ir raktažodžiai būtų skirti pirkimo stadijoje esantiems vartotojams. Pavyzdžiui, nurodę plačios paskirties raktažodį „čiužiniai“, galite sulaukti reklamos parodymų ir mokėti už paspaudimus pagal raktažodžius „dėvėti čiužiniai“, „naudoti čiužiniai“, „pripučiami čiužiniai“ ir pan. Tokių paieškų skaičius bus daug didesnis negu tikslios atitikties raktažodis [senttix čiužiniai]. „Google Ads“ sistemoje raktažodžių atitiktis nustatoma su tam tikrais simboliais. Laužtiniai skliaustai [] nurodo, kad reklama bus rodoma tikslios atitikties raktažodžiui tik tuomet, kai paieškos sistemoje bus įvestas būtent toks ir ne kitoks raktažodis, kaip nurodyta laužtiniuose skliaustuose. Raktažodis [senttix čiužiniai kaina] bus dar tikslesnis, turės dar mažiau paieškų ir lankytojų, bet pats raktažodis jau parodo, kad vartotojas yra pasirengęs pirkti produktą ir ieško, kur įsigyti už geriausią kainą. Apribodami raktažodžiais gausite mažesnį srautą, bet didesnę tikimybę parduoti, išleisite mažiau reklamai ir padidinsite atsiperkamumo tikimybę.