Naujienlaiškių atsisakymas
2020.01.31
Koks atsisakiusiųjų naujienlaiškių prenumeratos procentas yra laikomas geru? Kokiu dažnumu siunčiami naujienlaiškiai efektyviausi, sulaukia daugiausia interakcijų?
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Matas Pocius
Vadovas / NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyrius
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Vadovas / NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyrius
Publikavimo data: 2020-02-05 10:32
Rinkoje naujienlaiškių dažnis rinkoje nustatomas trejopai: pagal siektinus rezultatus, pagal „kiek turime ką pasakyti" ir pagal konkurentų siunčiamų naujienlaiškių dažnį....
Publikavimo data: 2020-02-05 10:32
Rinkoje naujienlaiškių dažnis rinkoje nustatomas trejopai: pagal siektinus rezultatus, pagal „kiek turime ką pasakyti" ir pagal konkurentų siunčiamų naujienlaiškių dažnį. Tuo tarpu sveikas atsisakymo rodiklis yra 0,2-0,3%. Kuo mažiau šio vidurkio, tuo vartotojai labiau įsitraukę į turinį, o kuo didesnis - tuo labiau nepataikome į vartotojo lūkesčius.