Naujienlaiškio „subject”
2020.02.05
Kaip veikia „emoji” įtraukiant ar rašant didžiosiomis raidėmis „subject’e”? Kaip efektyviai sukurti subject, nuo ko priklauso, kaip jį pateikti?
Temos: Marketingas.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Matas Pocius
Vadovas / NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyrius
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Vadovas / NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyrius
Publikavimo data: 2020-02-05 10:45
Retai naudojant „emoji” galima padidinti naujienlaiškio atidaromumą. Tačiau naudoti ar nenaudoti visgi priklauso nuo prekinio ženklo komunikacijos strategijos, nes turbūt...
Publikavimo data: 2020-02-05 10:45
Retai naudojant „emoji” galima padidinti naujienlaiškio atidaromumą. Tačiau naudoti ar nenaudoti visgi priklauso nuo prekinio ženklo komunikacijos strategijos, nes turbūt sunkai įsivaizduotume „emoji” naudojant banką ar pan. tipo įstaigą. Tuo tarpu „subject line” sudarymą taisyklėmis labai sunku nusakyti. Bendrai tai labai kūrybiškumo reikalaujantis darbas, bet, žinoma, yra gerų praktikų, kuriomis galima remtis. Pvz., kaip aktualumas laikotarpio prasme („Pasiūlymai ką veikti šį savaitgalį” penktadienį, ar „Geriausios dovanų idėjos...”, mėnesį prieš šventinį laikotarpį) ar aktyvūs, dėmesį atkreipiantys žodžiai („išpardavimas, akcija, dovana, nuolaida, asmeninis nuolaidos kodas”). Žinoma, nepamirštant, kad „subject line” turėtų atitikti naujienlaiškio turinį ;)