Kokie efektyviausi kanalai skatinant e. komerciją karantino metu ir po jo?

Žinių bazė

2020.04.20

Vystau verslą ir pardavinėju viską e. parduotuvėje – įvairius buitinius įrankius, kurie ypač dabar pasitarnauja gaminant greičiau maistą ir t. t.. Kokie efektyviausi kanalai šiuo metu e. rinkodaros, pasiekiant savo potencialų klientą, kuris namuose?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Greta Besakirskytė

Marketingo ir personalo valdymo specialistė / Agentūra „Marketingo Valdymas“

Publikavimo data: 2021-09-14 17:53

Sveiki, pirmiausia, ar norite tik Lietuvoje, ar ir kitose Šalyse vystyti verslą? Tačiau atsakant į Jūsų klausimą - e. rinkodaros...

Publikavimo data: 2021-09-14 17:53

Sveiki, pirmiausia, ar norite tik Lietuvoje, ar ir kitose Šalyse vystyti verslą? Tačiau atsakant į Jūsų klausimą - e. rinkodaros priemonės, kurios būtų Lietuvoje šiuo metu efektyviausios: • Performance marketing (t.y. facebook ads, Google ads) • Turinys (SEO, Youtube) • Rekomendacijos/virusinis efektas • Market places (savo prekes pardavinėti didesnėse e. parduotuvėse, pvz. pigu.lt) Jeigu galvojate ne tik apie Lietuvą, dar siūlyčiau išbandyti Amazon marketingą.

Vygandas Pliasas

Programinės įrangos SaaS sprendimų, komandų valdymo ir produktų kūrimo ekspertas / Cortip

Publikavimo data: 2022-09-28 18:13

Kadangi atsakau šiek tiek vėliau, iš karto fokusuosiuosi į po-karantininį klientų išlaikymą ir pritraukimą. (Tikiuosi nebus vėl karantino šiais metais)....

Publikavimo data: 2022-09-28 18:13

Kadangi atsakau šiek tiek vėliau, iš karto fokusuosiuosi į po-karantininį klientų išlaikymą ir pritraukimą. (Tikiuosi nebus vėl karantino šiais metais). Darysiu prielaidą, kad sėkmingai pavyko pasiekti potencialius klientus namuose, karantino metu, ir juos paversti realiais klientais. Kadangi tai yra buitiniai įrankiai, greičiausiai remarketingo sesijos jau išgaravo, dėl ilgo laiko tarpo, tad naudojant PPC (Google, Facebook) kampanijas bus sudėtinga vėl juos pasiekti. Galvočiau apie naujienlaiškius, kaip pirmą ir pigiausią variantą. Jei Jūsų el. parduotuvė leidžia sukurti sąsajas tarp produktų, galėtumėte pasiūlyti esamiems klientams papildomų prekių. Pateiksiu pavyzdį – jei susietumėte lėkštę, šaukštą, šakutę ir peilį, ir jei klientas pirko lėkštę, jam galite siūlyti šaukštą, peilį ir šakutę! Taip pat net parinkti atitinkamą kainos lygį. Aišku svarbu įvertinti kokio dydžio auditorija, nes darbas kurį tektų įdėti kuriant sąsajas gali ir neatsipirkti. Gal būt verta pagalvoti apie segmentavimą, kur būtų pakankamai didelis kiekis klientų kontaktų ir didelė marža. Mažos maržos prekes galima šiuo atveju praleisti ir pateikti remarketingo kampanijose arba tiesiog pačiuose parduotuvės puslapiuose. Nepamirškite įjungti ir naudoti tokias funkcijas kaip panašūs produktai, „taip pat pirko“, produktai, kurie dera tarpusavyje ir pan., dar kitaip žinomos funkcijos kaip „up-sell“ ir „cross-sell“. Prieš siunčiant naujienlaiškį, labai svarbu užtikrinti, kad gerai veikia Google Ads konversijų trackeris, taip pat Facebook Pixel ir, kad Facebook patalpintas prekių sąrašas iš parduotuvės. Tokiu atveju bus galima susieti lankytojų peržiūrėtas prekes su lankytojais ir jiems parodyti remarketingo reklamas su tais pačiais ir panašiais produktais. Priklausomai nuo sprendimo priėmimo laiko, reikalingo vartotojui, prieš perkant priklauso pardavimo įvykdymo kaina. Kodėl sakau, kad svarbu? Ogi todėl, kad klientų „bombarduoti“ naujienlaiškiais negalima, nes tapsit spameriu. Naujienlaiškius atidaro nedidelis procentas žmonių, taigi turite būti tikri, kad laiškai nuėjo tiems žmonėm, kuriems tai aktualu, kad pakankama dalis jų susidomės taip, kad norės paspausti nuorodą ir panagrinėti, kas ten per produktai parduotuvėje; šį procentą žmonių Jūs turite pagauti kaip įmanoma tiksliau, išanalizuoti rezultatus, užsiundyti remarketingo kampanijas. Verta žinoti, kad Facebook Pixel duoda galimybes susireguliuoti auditoriją ir ją pasiekti ne tik per Facebook, bet ir per kitus Meta produktus. Tiek Google tiek Facebook turi tokias funkcijas kaip „panaši auditorija“, kas leistų pasiekti žmones, kurių elgesys internete yra panašus į Jūsų realių klientų. Ko gero teko pastebėti, jog kai paspaudžiate ant kažkokios reklamos, pradedate gauti daug panašių reklamų ir iš kitų tiekėjų. Tai ir yra tai, ką siūlo ši funkcija. Kadangi vis dar dalis žmonių liko dirbti namie arba pasirinko hibridinį modelį, reiškia, kad jie turi daugiau laiko skaityti ir domėtis. Ne tik skaityti bet ką, tačiau ir atidžiau apžiūrėti Jūsų parduotuvę, perskaityti aprašymus, peržiūrėti kitas prekes. Čia reiktų pasirūpinti, kad viskas veikia nepriekaištingai ir informacija pasiekiama nesudėtingai. Na ir plius viskas, kas iki šiol sėkmingai veikė. Sėkmės! ?

Daugiau atsakymų

Ekspertai

Greta Besakirskytė

Greta Besakirskytė

Marketingo ir personalo valdymo specialistė / Agentūra „Marketingo Valdymas“

Vygandas Pliasas

Vygandas Pliasas

Programinės įrangos SaaS sprendimų, komandų valdymo ir produktų kūrimo ekspertas / Cortip

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.