Kas geriau veikia per „Google Ads"?
2019.06.03
Kas geriau veikia per „Google Ads“ su raktažodžiu: „Upsell“ ar „Crossell“? Ar galima iš anksto patikrinti, kas labiau domina vartotojus?
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Nežinau šiuo atveju, ką turite omenyje, bet jeigu norite patikrinti raktažodžių populiarumą „Google“ paieškoje ir palyginti juos tarpusavyje, pasinaudokite „Google...
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Kitas variantas yra „Google Ads“ paskyroje. Jeigu turite veikiančius „Google Ads“ https://ads.google.com, paskyroje po meniu „Tools“ rasite „Keywords Planner“. Pasinaudodami šiuo įrankiu, galėsite atrasti ir daugiau raktažodžių, kuriais vartotojai ieško, ir sužinoti paieškų apimtis.