Kas geriau veikia per „Google Ads"?

Žinių bazė

2019.06.03

Kas geriau veikia per „Google Ads“ su raktažodžiu: „Upsell“ ar „Crossell“? Ar galima iš anksto patikrinti, kas labiau domina vartotojus?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2019-11-13 01:04

Nežinau šiuo atveju, ką turite omenyje, bet jeigu norite patikrinti raktažodžių populiarumą „Google“ paieškoje ir palyginti juos tarpusavyje, pasinaudokite „Google...

Publikavimo data: 2019-11-13 01:04

Nežinau šiuo atveju, ką turite omenyje, bet jeigu norite patikrinti raktažodžių populiarumą „Google“ paieškoje ir palyginti juos tarpusavyje, pasinaudokite „Google Trends“ įrankiu: https://trends.google.com/trends/. Matysite netgi pagal šalis, kuriose kokios apimties yra mėnesinės paieškos. Be to, galite matyti paieškų dinamiką pagal laiką ir pažiūrėti, kaip jos kito, palyginti su kitais raktažodžiais.

Kitas variantas yra „Google Ads“ paskyroje. Jeigu turite veikiančius „Google Ads“ https://ads.google.com, paskyroje po meniu „Tools“ rasite „Keywords Planner“. Pasinaudodami šiuo įrankiu, galėsite atrasti ir daugiau raktažodžių, kuriais vartotojai ieško, ir sužinoti paieškų apimtis.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.