Kaip veikia „Google“ paieška?
2019.11.24
Ar „Google“ paieškai turi įtakos straipsniai, publikuoti kitose svetainėse su nuoroda? Ar tokiu būdu mano verslą ir paslaugas ras greičiau? Kiek reikia tokių straipsnių, kad būtų bent kažkoks efektas? Gal yra dar kokių būdų priversti „Google“ greičiau surasti mano verslo nuorodą?
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2019-11-24 01:01
Taip, straipsniai, publikuoti kituose tinklalapiuose, portaluose su nuorodomis į jūsų tinklalapį, turi didelę reikšmę ir tinklalapio randamumui, ir jo pozicijoms...
Publikavimo data: 2019-11-24 01:01
Norite pasitikrinti, ar tinklalapis jau indeksuojamas paieškos sistemoje? Į URL adreso laukelį įveskite tokią užklausą: site:domenoadresas.lt. Vietoj „domenoadresas.lt“ įveskite savo tinklalapio domeno adresą. Tuomet „Google“ parodys visus jūsų tinklalapio jai žinomus ir suindeksuotus puslapis.
Visi internete esantys išoriniai šaltiniai, kuriuose minimas jūsų prekių ženklas, pavadinimas, yra nuoroda į jūsų tinklalapį, tikrai turi reikšmės tinklalapio randamumui ir pozicijoms „Google“ paieškos sistemoje. Turima reikšmė gali būti teigiama arba neigiama ir tai jau priklauso nuo tam tikrų veiksnių. Supraskite, kad per nuorodas ir jūsų tinklalapio paminėjimą kituose šaltiniuose yra kuriama jūsų tinklalapio reputacija internete. Atitinkamai pagal turinį ir turimą reputaciją, ryšius su kitais tinklalapiais paieškos sistemos ir vertina jūsų tinklalapio reikšmingumą pagal atitinkamus raktažodžius, atspindinčius jūsų tinklalapio turinį. Kuo labiau žinomas, dažniau minimas jūsų tinklalapis internete, tuo didesnė reputacija kuriama. Jeigu tinklalapis, jūsų verslas minimas patikimuose šaltiniuose, turiniu susijusiuose su jūsų verslu, tuomet reputacija geresnė ir pozicijos paieškoje aukštesnės. Jeigu tinklalapis minimas abejotinos reputacijos ir patikimumo tinklalapiuose, nesusijusiame su jūsų produktais turinyje, tinklalapio reputacija prastėja ir atitinkamai pozicijos paieškoje krenta.
Kad tinklalapis būtų greičiau randamas tokiose paieškos sistemose kaip „Google“, pasirūpinkite šiais klausimais: