Kada reikia susikurti „Google My Business“?

Žinių bazė

2019.11.21

Jei įmonė neturi fizinės parduotuvės (buveinė registruota bute), ar verta optimizuoti „Google My Business“? Kokie kiti svarbūs patarimai? Ar tai prisideda prie SEO?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2019-11-22 01:04

Prie SEO labiausiai prisideda tinklalapis ir jo turinys. Jeigu tinklalapio turinys skurdus, palyginti su konkurentų, pirmiausia reikia pasirūpinti tinklalapio turiniu,...

Publikavimo data: 2019-11-22 01:04

Prie SEO labiausiai prisideda tinklalapis ir jo turinys. Jeigu tinklalapio turinys skurdus, palyginti su konkurentų, pirmiausia reikia pasirūpinti tinklalapio turiniu, o ne „Google My Business“.
Vieta kartais gali būti svarbi tam, kad galėtumėte realiai parodyti, jog įmonė tikra, turinti fizinį registracijos adresą. Jeigu jūsų klientams nesvarbi vieta, teikti paslaugoms ar produktams jums nereikalingas fizinis adresas ir „Google My Business“ niekaip nepadės pagerinti jūsų klientų patirties, tai „Google My Business“ nėra būtinas.

Nepamirškite, kad „Google My Business“ jūsų sudėtos nuotraukos gali geriau reprezentuoti jūsų produktus, paslaugas, jūsų verslą „Google“ paieškoje ir „Google“ žemėlapiuose. Tai gali būti rimta priežastis turėti „Google My Business“, nors fizinė vieta ir nėra svarbi.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.