„Google Data Studio“ prekės ženklo efektyvumo stebėjimui

Žinių bazė

2020.11.10

Būtų įdomu sužinoti ir stebėti, kas lojaliausi ir daugiausiai žino mūsų prekės ženklą. Gal galite pateikti daugiau informacijos ir pavyzdžių, kaip visa tai susidėlioti su Google Data Studio?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Vygandas Pliasas

Programinės įrangos SaaS sprendimų, komandų valdymo ir produktų kūrimo ekspertas / Cortip

Publikavimo data: 2022-09-28 13:16

Google Data Studio yra puikus pasirinkimas norint gračiai ir aiškiai atvaizduoti duomenis. Tam, kad kažką galėtumėte tenais stebėti, visų pirma...

Publikavimo data: 2022-09-28 13:16

Google Data Studio yra puikus pasirinkimas norint gračiai ir aiškiai atvaizduoti duomenis. Tam, kad kažką galėtumėte tenais stebėti, visų pirma reikia turėti tuos duomenis. Google Data Studio iš savęs pati nieko neseka, nematuoja ir nežino apie jūsų verslą ir klientus, tai turite pateikti patys. Ko gero tuomet kyla klausimas iš kur tokią informaciją gauti? Siūlau išbandyti šiuos įrankius: * Google Analytics * Mixpanel - plačiai konfigūruojama analitikos platforma * Hotjar (galima sekti "funnelius") * Mouseflow (panašus kaip Hotjar, tik gal labiau mano asmeninis favoritas) * Facebook Pixel Įrankių sąrašas didesnis, čia pateikiau populiariausius, dažniausiai naudojamus įrankius tokiai informacijai surinki. Didesnės įmonės renkasi dar vieną metodą - sudėtingesnį - kur programuotojai suprogramuoja visų veiksmų registravimą į pvz. Google BigQuery duomenų bazę. Ten suguldomi visi klientų veiksmai, visi lankytojų veiksmai, pirkimai ir kas tik gali duoti naudos priimant sprendimus. Tuomet užklausų pagalba (BigQuery atveju panašu į SQL) galima formuoti ataskaitas, kurias po to galima pateikti Google Data Studio. Kai kurie įrankiai gana paprastai, kitaip sakant pigiai integruojasi, kiti - brangiai. Svarbiausia yra užduoti tinkamus klausimus, įvertinti, kokią įtaką verslui turės gautieji atsakymai. Svarbu nepasimesti ir kritiškai įvertinti, ar tai yra pirminės metrikos ar tai yra antrinės metrikos, kurias pasąmoningai norisi išstumti į priekį, nes turi gražesnius skaičius. Kai turėsite tuos atsakymus, taps lengviau apsispręsti kokie irankiai reikalingi.

Ekspertai

Vygandas Pliasas

Vygandas Pliasas

Programinės įrangos SaaS sprendimų, komandų valdymo ir produktų kūrimo ekspertas / Cortip

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.