„Google Ads“ reklama: tekstinė ar vaizdinė?
2019.09.11
Sveiki! Gal galite paaiškinti, kada efektyviau „Google Ads“ vaizdinė reklama už tekstinę? Kada kurią rinktis ir nuo ko tai priklauso?
Temos: Marketingas.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Pradžiai patikslinkime, nes kai kurie netikslumai gali būti interpretuojami skaitytojų ir traktuojami visiškai kitaip. Vaizdinė reklama – laikykime, kad čia...
Publikavimo data: 2019-11-13 01:04
Pažvelkite į reklamą per vartotojo pirkimo procesą ir turimas priemones vartotojui pasiekti atitinkamoje pirkimo stadijoje. Kai kurie vartotojai suvokia savo turimą problemą ir ieško jos sprendimo. Kiti vartotojai žino, kokio produkto jiems jau reikia, ir ieško, kur jį įsigyti. Kai susiduriame su vartotojais, kurie patys ieško, kitaip sakant, imasi iniciatyvos ir parodo savo poreikį per paieškas paieškos sistemose, tai jiems ir taikome tekstinę reklamą „Google“ paieškoje.
Kartais produktas būna niekam nežinomas, problema egzistuoja, bet nesuvokiama ir tokių produktų vartotojai neieško. Tuomet tekstinė reklama nepadės ir reikalingos kitos reklamos formos, pavyzdžiui, vaizdinė reklama. Kartą vienas geras pažįstamas Justas Gavėnas, dirbantis pardavimo konsultantu, pasakė: „Jeigu tavęs arba tavo produkto nežino, tu neegzistuoji, tavęs tiesiog nėra.“ Tai puikiai iliustruoja, kodėl naujų produktų niekas neieško paieškos sistemose. Dabartiniu metu milijonai žmonių pasaulyje kiekvieną dieną ieško, kur įsigyti lėktuvo bilietų iš vieno miesto į kitą. Kodėl niekas neieško bilietų į Mėnulį arba Marsą? Nes niekas nesitiki, kad tokius kas nors parduoda. Tarkime, vieną dieną kažkas sukuria tokią paslaugą. Niekas iš potencialių klientų nežino apie galimybes ir „Google“ paieškoje tokių užklausų tikrai nebus. Pranešti apie naujai atsiradusias galimybes puikiai tinka vaizdinė reklama ir turinio tinklas, kur reklaminė žinutė gali būti rodoma susijusiame informacijos kontekste. Straipsnių apie atradimus kosmose internete tikrai yra ir juos skaito ta auditorija, kuri tikriausiai ir svajotų apie apsilankymą Mėnulyje ar Marse. Štai čia puiki galimybė pasinaudoti vaizdine reklama šalia tokio turinio straipsnių.
Kitas vaizdinės reklamos panaudojimo tikslas yra kai norite padidinti rinkoje esančią produkto paklausą ir didinti pardavimus. Kiekvienu laikotarpiu yra X vartotojų žinančių apie produktą, Y vartotojų, ieškančių ir besidominčių produktu, ir Z vartotojų, pasiruošusių įsigyti produktą. Jeigu norėsite padidinti potencialių vartotojų, norinčių įsigyti produktą skaičių, tuomet vaizdinė reklama yra tinkamesnė forma. Tekstinė reklama paieškoje taip pat gali padėti padidinti paklausą, jeigu ja pasinaudosite reklamuodami produktą alternatyvių savo produktui produktų raktažodžiais. Pavyzdžiui, vartotojai gali ieškoti „82% sviestas“. Margarinas yra sviesto pakaitalas, kitaip sakant, alternatyva sviestui. Galite klientus, besidominčius sviestu, bandyti įtikinti pakeisti sviestą margarinu.
Dabartinės vaizdinės reklamos technologijos „Google“ tinkle, pagrįstos dirbtinio intelekto ir mašinų mokymusi, leidžia gerokai efektyviau panaudoti šias reklamos formas pardavimams. Patys kompiuteriai pagal daugumą signalų nusprendžia, kuris lankytojas turi didesnę tikimybę pirkti reklamoje parodytą produktą, ir reklama rodoma tik tuomet, kai yra didesnė pardavimo tikimybė. Nors dauguma vaizdinių reklamos formų dar yra apmokamos už parodymus arba už paspaudimus, „Google“ tinkle jau galima mokėti tik tuomet, kai turite realų pardavimą.