Facebook puslapio teikiamos informacijos kalba

Žinių bazė

2020.04.13

Sveiki. Planuoju susikurti Facebook puslapį pardavimams Lietuvoje ir užsienio šalims. Iškilo klausimas dėl teikiamos informacijos kalbos. Ką siūlytumėte: ar susikurti du atskirus Facebook puslapius lietuvių ir anglų kalbai, ar sukurti vieną bendrą puslapį ir kiekviename įraše parašyti informaciją abejomis kalbomis?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Tomas Morkūnas

Vadovas / Skaitmeninė rinkodaros agentūra „The Future of Advertising“

Publikavimo data: 2020-04-24 15:03

Sveiki, viskas priklauso nuo turinio ir kokioms šalims jis bus skirtas. Reikėtų iš anksto numatyti, į kokių šalių rinkas eisite....

Publikavimo data: 2020-04-24 15:03

Sveiki, viskas priklauso nuo turinio ir kokioms šalims jis bus skirtas. Reikėtų iš anksto numatyti, į kokių šalių rinkas eisite. Rekomenduočiau plėtoti kelis Facebook puslapius ir juose komunikuoti tos šalies kalba, taip išlaikysite šiltesnį kontaktą su vartotojais.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Premium

Publikavimo data: 2020-04-30 11:03

Galite turėti vieną paskyrą ir talpinti joje lietuvišką turinį, nustatę automatinį vertimą. Tai nėra geriausias variantas, nes tekstai paveikslėliuose nebus...

Publikavimo data: 2020-04-30 11:03

Galite turėti vieną paskyrą ir talpinti joje lietuvišką turinį, nustatę automatinį vertimą. Tai nėra geriausias variantas, nes tekstai paveikslėliuose nebus verčiami. Būtų idealu turėti atskiras paskyras skirtingoms rinkoms. Nepamirškite, kad abi jas reikės prižiūrėti. Vertinant tai, kad rinkos ir vartotojai, jų prioritetai bei vertybės yra skirtingos, gali reikėti kurti skirtingą turinį. Mano patarimas būtų geriau pagalvoti, kuri rinka Jums patrauklesnė, ir orientuotis būtent į šią rinką jos kalba. Nebent turite išteklių ir galimybių išlaikyti ir prižiūrėti abu profilius.

Daugiau atsakymų

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tomas Morkūnas

Tomas Morkūnas

Vadovas / Skaitmeninė rinkodaros agentūra „The Future of Advertising“

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.