Avokadų namai – kaip patikrinti paklausą?
2018.09.21
Su vyru planuojame įsteigti avokadų namus, t. y. visi patiekalai būtų su avokadais. Gal galite patarti, kaip susiplanuoti įžengimą į rinką? Juk reikia iš anksto susikurti grupę. Be to, kaip paskleisti žinią, kad suprastume, ar toks produktas turėtų paklausą? Kaip susirinkti potencialius pirkėjus, kad atidarius nereikėtų vėdinti patalpų ne nuo klientų, o nuo oro?
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Remigijus Kuliešius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”
Publikavimo data: 2018-09-21 15:09
Labai įdomi ir išskirtinė mintis. Abejočiau, ar toks poreikis yra susiformavęs kurioje nors rinkoje vartotojams, bet tai nereiškia, kad negalite...
Publikavimo data: 2018-09-21 15:09
Jums labai svarbi istorija. Turite sukurti arba turėti išskirtinę ir stiprią istoriją apie tai, kodėl avokadai. Šiaip avokadai yra produktas ir patiekalų sudedamoji dalis, t. y. maistas. Visas kitas maistas jam yra lygiavertis konkurentas. Maistas tenkina vienintelį žmogaus poreikį numalšinti alkį, o šį poreikį tenkina ir bet kuris kitas maistas. Istorija, požiūris į produktą gali kartu tenkinti ir kitus poreikius, kaip smalsumą išbandyti, pažinti ką nors nauja. Išbandyti, pažinti ką nors nauja ir gali būti jūsų arkliukas, bet klausimas, kiek ilgai tai išlaikysite. Vėliau kai kurie patiekalai gali tapti populiarūs, gali atsirasti ir jų mėgėjų grupės, bet tai pasieksite tik su laiku. Pirmiausia turėkite stiprią istoriją ir tai bus jūsų žinutė bei pagrindinis motyvatorius pas jus lankytis.
Kadangi produktas nežinomas rinkoje, reikės pradėti nuo žinomumo kūrimo. Jeigu vartotojai nežino apie tokio produkto egzistavimą, tai ir jo paklausos nesuvokia, vadinasi, paklausos ir nėra. Susikurkite socialinius profilius „Facebook“, „Pinterest“, nes vaizdas šioje srityje bus labai didelis argumentas. Susikurkite elementarų tinklalapį su „WordPress“ šablonine schema, kad vartotojai, kažkur išgirdę apie jus ir ieškodami, galėtų rasti „Google“ paieškoje. Nieko ypatinga čia nereikia, tiesiog komunikuokite turimą istoriją. Jūs jau išskirtiniai, tad konkurencijos nėra ir pagal raktinius žodžius greičiausiai ir taip būsite randami aukščiausiose „Google“ paieškos pozicijose. Nepamirškite užregistruoti „Google“ verslo paskyros, kad būtumėte randami „Google“ žemėlapiuose ir potencialūs klientai lengvai rastų kelią iki jūsų. Greitam žinomumui pasinaudokite nuomonių formuotojų paslaugomis ir kuo daugiau jų bus, tuo geriau. Rekomenduočiau pasinaudoti mažųjų nuomonės lyderių tinklu „Unboxed“ (https://unboxed.network/micro-influencers/). Jeigu būsite įdomūs, išskirtiniai, manau, sulauksite žiniasklaidos dėmesio. Į atidarymą pasikvieskite žiniasklaidą, televizijas ir parodykite jiems, kuo esate ypatingi. Būkite drąsūs, žmonės mėgsta naujoves, bet iš anksto kurti grupių nepatarčiau, tai turi būti sprogimas.
Klientai pradės rinktis, kai būsite pasiruošę pavaišinti patiekalais, nes sprendimas paskanauti kažko kitokio, yra labiau spontaniškas nei planuojamas ir poreikis turi būti patenkintas greitai. Nors kartą per mėnesį pasiūlykite naują patiekalą, jeigu įmanoma, geriau būtų ir keli. Nuolatos atnaujinkite informaciją puslapyje G+, „Pinterest“, „Facebook“. Skelbkite akcijas, kvieskite paragauti, viešinkite nuotraukas, kasdienį gyvenimą pateikite kaip įdomų bei margą iššūkį ir nereikės vėdinti oro.