Kokiais rinkodaros kanalais galima pasiekti Lietuvoje gyvenančius užsieniečius?

Žinių bazė

2016.03.18

Lietuvoje nuolat gyvenantys užsienio piliečiai yra viena iš mano kuriamo internetinio verslo tikslinių auditorijų. Kokiais rinkodaros kanalais juos galima pasiekti? Ačiū!

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2016-03-18 02:44

Pirmiausia supraskime, kuo užsieniečių aplinka, veiksmai, elgsena skiriasi nuo lietuvių, tuomet galėsime nustatyti ir pačias priemones. Lietuvoje gyvenantis užsienietis, žinoma,...

Publikavimo data: 2016-03-18 02:44

Pirmiausia supraskime, kuo užsieniečių aplinka, veiksmai, elgsena skiriasi nuo lietuvių, tuomet galėsime nustatyti ir pačias priemones. Lietuvoje gyvenantis užsienietis, žinoma, skiriasi nuo pačių lietuvių. Užsieniečiai, kitaip nei lietuviai, savo asmeniniuose kompiuteriuose ar išmaniuosiuose įrenginiuose naudoja savo arba kurią nors tarptautinę kalbą. Nesivarginkite šiuo atveju dėl išskirtinių ir vienetinių variantų, eksperimentuojančių su lietuvių kalba. Kiekvienas žmogus turi poreikį nenutolti nuo savo šaknų ir tai lemia, kad jie kuria savo bendruomenes. Joms reikia tarpusavyje kontaktuoti ir tam jie naudoja socialines grupes, turi savo portalus, tinklaraščius. Taigi, atsižvelgiant į tai, galima išskirti keletą variantų, t. y. reklamą, socialines grupes ir susirinkimo vietas.

Reklama
„Google Ads“, „Facebook“, „LinkedIn“ tikrai turi galimybę nustatyti reklamos rodymą geografiškai pačioje Lietuvoje ir papildomai taikant kitus kriterijus, kur vienas iš jų yra vartotojo įrenginio kalbos, nustatytas regionas ir daug kitų parametrų, pagal kuriuos tikrai galima atrinkti užsieniečius.

Socialinės grupės
Patikrinkite „Facebook“ grupes, paieškokite ir pamatysite, kad ten taip pat yra tokių grupių. Štai indai Lietuvoje turi tris grupes. Viena jų https://www.facebook.com/Indialithuania/ vienija daugiau kaip 10 tūkst. narių. Vien Lietuvoje bendruomenės gali būti per mažos, todėl jos kuriamos šiek tiek globaliau ir gali apimti visas Baltijos šalis. Pritaikant reklamą tokioms grupėms ir nustačius šalies apribojimus, reklama nepasieks kitų šalių grupės narių.

Susirinkimo vietos
Atvykėliai tikrai ieško ir nepamiršta savo šaknų, jie ieško čia vietos, kuri primintų jų šalį, gimtinę. Dažnos tokių žmonių susirinkimo vietos yra jų kultūros maitinimo įstaigos, tokios kaip restoranai, įkurti ir valdomi tokių pačių atvykusiųjų gyventi į Lietuvą.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.