Kaip susidėlioti marketingo kampaniją „Kickstarter” platformoje?

Žinių bazė

2017.11.20

Planuoju paleisti kampaniją minios finansavimo platformoje „Kickstarter”. Numatytos inovatyvios buitinės namų prekės pristatymas ir pinigų panaudojimas. Preliminariai vienos prekės kaina 40 eurų. Bet ar ji galutinė? Kaip man numatyti ir susidėlioti marketingo biudžetą? Kokį jį planuotis? Kokie efektyviausi šioje platformoje kanalai ir ką reikėtų man žinoti?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2017-11-20 22:25

Sveikinu pasirinkus Kickstarterį, tinkamai taikoma reklamos strategija gali rodyti itin gerus rezultatus. Suprantama, pats produktas/paslauga turi būti atitinkamai išbaigti. Todėl...

Publikavimo data: 2017-11-20 22:25

Sveikinu pasirinkus Kickstarterį, tinkamai taikoma reklamos strategija gali rodyti itin gerus rezultatus. Suprantama, pats produktas/paslauga turi būti atitinkamai išbaigti. Todėl prieš žengiant žingsnį naudinga pasidaryti tų šalių, į kurias žengiama, rinkos analizę.

Dėl kainos, dažnai pirminė prekės/paslaugos kaina Kickstarter būna kone savikaina arba su itin maža marža, todėl naturalu, kad sėkmingai įvedus prekę/paslaugą į rinką, jos įgyvendintojams kaina pasikelia tiek, kiek tuo metu tam tikrose rinkose vyrauja panašių prekių/paslaugų mažmeninė kaina.

Kickstarter puslapo su jūsų preke/paslauga sklaidai tinka kone visi reklamos kanalai, tačiau startuoti logiška su Google AdWords ir Facebook platformomis. Svarbu, kad tai būtų kompleksinė reklama, kurią sudaro Google AdWords reklama Google paieškoje, AdWords RLSA, t.y. reklama kuri pakartotinai seka žmogų, kuris jau lankėsi jūsų puslapyje, tik kad tai vyksta teksto pagalba Google Search aplinkoje, o toliau reikia dar ir AdWords Remarketing įtraukti, jeigu tiksliau, tai yra pakartotinė reklama atvaizduojama žmogui, kuris lankėsi jūsų puslapyje, tada pvz. nuėjo į Delfi, o jau ten jį pasiekia įvaizdinė banerinė reklama (reklamjuostė). Tas pats ir su Facebook kanalu.

Žinau, kad pirmoji reklamos banga Jums padės atsakyti į aibę klausimų ir nuspręsti ar Jums yra poreikis papildomiems reklamos kanalams, tokiems kaip Adnetmedia, Yandex, Twitter, BuySellAds, Traffic Junky, AdForm, Youtube, Instagram, Influencerių pagalba ir aibė kitų, nišinių reklamos platformų.

Dėl pačio biudžeto reklamai, viskas priklauso nuo jūsų poreikių ir kokią auditoriją norite pasiekti savo reklama, jeigu tai visas pasaulis, tai čia galima kalbėti ir apie penkiaženklias sumas. Svarbu nepamirškite pačioje pradžioje teisingai sudiegti Google Analytics programos, kad skaidriai matytumėte skaičius ir e. situaciją ir iš to galėtumėte daryti išvadas, teikti nurodymus už marketingą atsakingam asmeniui.

Apskritai, tiksliai suskaičiuoti ir atsakyti tinkamai į jūsų pateiktą klausimą būtų reikalinga daugiau informacijos ir informatyviai aprašyta bendra prekės/paslaugos specifikacija. Dažnai tam reikalingi duomenys iš įvairių trečių šalių matavimo įrankių.

Kol kas, linkiu sėkmės, tikiuosi netrukus išvysti dar vieną puikų lietuvišką tarptautinį startuolį!

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.