Kada geriau veikia AdWords ir kada Facebook reklama?
2017.07.10
Planuoju paleisti vietinės reikšmės, t.y. regioninį muzikos festivalį. Turiu ribotą biudžetą – 300 eurų visai reklamai. Kaip veikti? Facebook, baneris per AdWords?
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Justinas Mikulskis
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Premium
Publikavimo data: 2017-07-10 10:51
Jūsų atveju rekomenduotume reklamą Facebook socialiniame tinkle, kadangi tikėtina, kad vartotojai Google paieškoje labai aktyviai neieškos informacijos apie renginius ar...
Publikavimo data: 2017-07-10 10:51
Jūsų atveju rekomenduotume reklamą Facebook socialiniame tinkle, kadangi tikėtina, kad vartotojai Google paieškoje labai aktyviai neieškos informacijos apie renginius ar pramogas, į kurių kategoriją patektų ir Jūsų organizuojamas specializuotas festivalis.
Tiek Google AdWords, tiek ir Facebook reklamos sistemos suteikia galimybę reklamuotis tik tam tikro geografinio regiono vartotojams (šalies, miesto ir dar smulkesniu lygiu), bet Facebook sistema turi daugiau ir tikslesnių reklamos nukreipimo galimybių – leidžia reklamą nukreipti vartotojams pagal jų interesus (pvz. visi besidomintys tam tikra muzikos rūšimi ar grupe, besilankantys koncertuose ir pan.), todėl Jūsų renginio reklama tiksliau pataikytų į Jus dominantį vartotoją.
Taip pat Google AdWords reklamos atveju Jums reikėtų turėti kokybiškai paruoštą renginio tinklalapį, į kurį nukreiptumėte vartotojus iš reklamos, o Facebook atveju Jums pakaktų sukurti Facebook įvykį (Facebook Event), kurį vėliau galėtumėte sėkmingai reklamuoti Facebook naujienų sraute arba dešiniajame stulpelyje. Rekomenduojame pasirinkti Facebook reklamos tikslą (Objective) – sklaidą (Reach). Tuomet galėsite apriboti kiek kartų reklama bus rodoma vienam vartotojui ir tokiu būdu pasieksite daugiau unikalių vartotojų.