...

Trys būdai paskatinti savo kompanijos augimą

Verslas

2012.08.15

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , .

Trys būdai paskatinti savo kompanijos augimą

1,2,3 veržlumui flickr.com nuotr.

Jeigu savą verslą plėtojate jau kurį laiką ir jis niekaip nepradeda augti, greičiausiai taip yra dėl trijų priežasčių:

Jūs tiesiog nenorite plėstis, nes esama padėtis jus tenkina ir tinka jūsų gyvenimo būdui.

Jums stinga finansinių arba žmogiškųjų išteklių ir plėtrą paliekate ateičiai

Nepriimate reikalingų sprendimų. Jeigu turite ir pakankamai ambicijų, ir reikiamus išteklius, problema tikriausiai esate jūs.

Jeigu teisingiausias yra trečias variantas, vadinasi, atėjo metas griebti jautį už ragų ir ką nors keisti. Štai trys patarimai, kurie galbūt padės žengti norimą žingsnį į priekį.

Koncentruokitės ne į tai, KĄ darote, o į tai, KODĖL darote

Verslo pradžioje natūralu daugiausia dėmesio skirti savo kompanijos veiklai, gaminamų produktų ar teikiamų paslaugų kokybei gerinti. Juk klientus galima prisivilioti tik duodant tai, ko jiems reikia. Tačiau ilgainiui, kai jūsų kompanija išauga iki tam tikro lygio, reikia kreipti vis daugiau dėmesio į tai, kaip jūsų įmonė atrodo tarp konkurentų.

Štai čia jums ir reikia atsakyti į klausimą: o kodėl žmonės turėtų rinktis jus, o ne konkurentus? Raskite ką nors, kuo esate išskirtiniai, ir būtent taip prisistatykite klientams. Išskirtinumas nulemia ir klientų lojalumą.

Suraskite savo idealius klientus

Pradėti verslą ne taip jau ir paprasta. Entuziazmas paprastai eina koja kojon su stresu, nesėkmės baime. Pačioje pradžioje jums tiesiog reikia „užkurti“ gamybos-pardavimo mechanizmą. Jeigu tai pavyksta, kompanija išlieka ir gali augti.

Tačiau po kurio laiko ir čia prisireikia permainų. Gaminu-parduodu schema puikiai veikia, jeigu tiesiog norite išlikti rinkoje. Tačiau dažnai pelno marža būna labai nedidelė. Taip yra dėl to, kad siekiate parduoti kuo daugiau ir kuo didesniam žmonių skaičiui t.y. būti visur ir įtikti visiems. Tačiau kartais daugiau yra mažiau. Suraskite savo „idealų pirkėją“ – žmogų, kuris nori būtent jūsų prekės ir gali už ją sumokėti šiek tiek daugiau. Dirbkite būtent jam. Ilgainiui jums nebereikės būti visur. Klientų skaičius gal ir nebeaugs taip sparčiai, bet pelno maržos ženkliai padidės.

Sukurkite sklandžiai veikiančią sistemą

Veiklos pradžioje verslas daugiausiai remiasi asmenybėmis ir jų individualiu talentu. Tik kompanija su ambicingu ir veikliu kolektyvu gali augti ir kažko pasiekti. Tačiau po kurio laiko vien noro ir talento nebepakaks.

Jeigu norite, kad jūsų kompanija toliau sėkmingai vystytųsi, jums reikia sukurti nepriekaištingai veikiančią naujų darbuotojų atrankos sistemą, o taip pat aiškiai apibrėžti darbuotojų funkcijas ir pareigas. Gerai sustyguotas kolektyvas bus atsakingesnis, nepasimes kilus sunkumams ir padės kompanijai žengti lemtingą žingsnį į priekį.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.