...

Lietuvių projektas varžysis su pasauliniais gamintojais

Verslas

2018.08.20

Autorius: BZN start

Temos: , , .

Lietuvių projektas varžysis su pasauliniais gamintojais

Dizainerė Gabrielė Monginaitė. Asmeninio albumo nuotr.

Grupė lietuvių kūrėjų drąsiai veržiasi į pasaulinę rinką ir platformoje „Kickstarter“ pristato unikalias, spalvas keičiančias mokyklines kuprines intriguojančiu prekių ženklu „Out of Control“ (liet. „Nekontroliuojami“).

Autoriai tiki, kad ir lietuviai gali varžytis su didžiaisiais vokiečių ir italų mokyklinių kuprinių gamintojais pateikdami inovatyvius, kitokio požiūrio gaminius, skirtus drąsiam jaunimui. Kūrėjai išsikėlė tikslą surinkti ne mažiau kaip 15 tūkst. eurų sutelktinio finansavimo platformoje „Kickstarter“, taip įrodydami, kad ir mažos šalies kūrėjai gali mesti iššūkį didžiosioms korporacijoms.

Versle ne naujokai

Grupės vadovas Alvydas Velička jau beveik dešimtmetį padeda didžiosioms Lietuvos, Latvijos ir Kazachstano įmonėms išleisti įvairius produktus į masinę rinką.

„Darbo reikalais tenka daug keliauti į tokius miestus kaip Frankfurtas, Helsinkis, Maskva, Honkongas ar Šanchajus. Savo laisvą laiką ten skirdavau įvairių gamintojų mokyklinių kuprinių apžvalgoms. Pastebėjau, kad didžiųjų pasaulio įmonių gaminiai orientuoti į standartinį pirkėją, taip norint parduoti kuo daugiau prekių, bet pamirštama apie išskirtinumą, stilingumą, drąsesnius sprendimus. Todėl prieš dvejus metus nusprendėme mesti iššūkį ir sau, ir didiesiems kuprinių gamintojams“, – pasakoja OOC įkūrėjas A. Velička.

OOC įkūrėjas A. Velička.

Mokyklinė kuprinė, pilna staigmenų

Vienas labiausiai kuprines išskiriančių bruožų – dizainas. Kuprinės „Out of Control“ yra padengtos unikaliais grafikos elementais, kurie atspindėdami šviesą suformuoja trimatės kuprinės modelį, perėjus iš šviesos į tamsą šviečia nematytais dizaino elementais ar net pakeičia spalvą dėl UV dažų efekto. Šie efektai ne tik suteikia žaismingumo dizainui, bet ir atlieka saugumo funkciją – paaugliai tampa labiau pastebimi tamsoje.

 

„Kaip tėvui, man labai svarbu, kad vaikai būtų patenkinti ne tik kuprinės išvaizda, bet ir jos praktiškumu.“

A. Velička.

 

Vis dėlto „Out of Control“ pavadinimas atspindi ne tik dizaino išskirtinumą. „Šiuo produktu mes norime pradrąsinti jaunimą nebijoti būti kitokiems ir ieškoti savęs. Mums tai daugiau nei išskirtinės išvaizdos bei patogumo kuprinė. Mums tai judėjimas, idėja ateičiai“, – sako kuprinių dizainerė Gabrielė Monginaitė.

Kuprinę taip pat akomponuoja tokio pat stiliaus spalvą keičiantys magnetiniai penalai, kurie tvarkingai prilimpa prie kuprinės sienų, ir inovatyvus sportinis krepšys su atskirais skyriais drabužiams bei avalynei.

Pritaikyta ir tėvams, ir paaugliams

„Kaip tėvui, man labai svarbu, kad vaikai būtų patenkinti ne tik kuprinės išvaizda, bet ir jos praktiškumu. Tėvai norėtų, kad jų vaikai nešiotų kuprinę, kuri turi pakietintą, ergonominę nugarinę dalį, patvarias, lengvai valomas medžiagas, daug skyrių bei kišenių, kurie padėtų lengvai rasti bei susidėti daiktus, bet kartu apsaugotų juos nuo ilgapirščių“, – teigia A. Velička.

Šios kuprinės visiškai atitinka tokius reikalavimus ir siūlo daug daugiau, pavyzdžiui, unikalius, patvarius aplankalus skirtingų pamokų sąsiuviniams susidėti, sukabinamus užtrauktukus, dėl kurių sunkiau nepastebimai atsegti kuprinę.

„Vis dėlto svarbiausia, kad kuprinė patiktų paaugliams. Ji pritaikyta šiuolaikiniam jaunimui: trimačiai atspindžiai, smagios socialinių tinklų piktogramos, išimama kompiuterio kišenė… Be to, ir pats prekių ženklas neša pozityvią žinutę, kas mane, kaip kūrėją, labiausiai paskatino imtis šio darbo“, – atskleidžia G. Monginaitė. Tiesa, dizainerė turėjo įdėti daug pastangų, kad atitrūktų nuo masinės rinkos diktuojamų taisyklių ir išlaisvintų savo kūrybiškumą tam, kad gimtų stilingos, standartus laužančios kuprinės.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.