Investavimo platformoje „Promoty“ renka lėšas naujam influencerių valdymo sprendimui

Verslas

2022.07.19

Autorius: bzn start

Temos: , , .

Investavimo platformoje „Promoty“ renka lėšas naujam influencerių valdymo sprendimui

„Promoty“ komanda foto Kristel Pahkel

Taline įsikūrusi influencerių prekyvietė „Promoty“ ketina surinkti „Funderbeam“ investavimo platformoje iki 400 000 eurų, kuriuos panaudos diegdama prenumeratos pagrindu siūlomą CRM sprendimą ir vertindama naująjį verslo modelį.

„Iki šiol „Promoty“ daugiausia dėmesio skirdavo kampanijomis grįstam sprendimui, kuris puikiai tinka didesnėms influencerių organizuojamoms kampanijoms“, – teigia vienas iš bendrovės steigėjų ir generalinis direktorius Aleks Koha.  „Tačiau pastebėjome, kad daugeliui įmonių reikalingas lankstesnis influencerių valdymo sprendimas.

Naujasis produktas vadinamas influencerių CRM. „Jis veikia panašiai kaip ir „Pipedrive“, tik skirtas valdyti darbą su influenceriais“, – aiškina Koha. „Pavyzdžiui, jei tarptautinis prekės ženklas dirba su sportininkais iš viso pasaulio, mes galime pasiūlyti įrankį, kuris padėtų valdyti bendradarbiavimą įvairiose šalyse ir skirtingais profiliais.“

Anot Kohos, kurdama produktus „Promoty“ komanda ypatingą dėmesį visada skiria klientų atsiliepimams. „Dar niekada nesame gavę tokių itin teigiamų atsiliepimų apie produkto pasiūlymą“, – teigia jis.  „Šiuo metu esame atlikę maždaug 30 įmonių vartotojų testus, iš kurių net 24 pareiškė pasirengusios tuoj pat pasirašyti sutartį.“

Naudojasi daugiau kaip 2000 rinkodaros specialistų

Savo veiklą Lietuvoje „Promoty“ pradėjo 2020 m. pabaigoje. „Kadangi kitos tokios vietos rinkoje veikiančios influencerių platformos Lietuvoje nėra, buvome sutikti itin šiltai – šiandien „Promoty“ paslaugomis naudojasi daugiau kaip 2000 vietinių rinkodaros specialistų ir virš 600 įmonių“, – teigia „Promoty“ Lietuvos padalinio vadovė Grėtė Patumsytė .  „Vykdome kampanijas tiek su vietiniais, tiek ir su tarptautiniais prekių ženklais, tokiais kaip „Onepiece“, „Oho!“, „Wolt“, „Sketchers“, „Valio“, „Maxima“. Mes taip pat labai džiaugiamės, galėdami pasiūlyti rinkai naująjį CRM sprendimą.“

„Influencerių rinkodaros augimas yra tai, ko rinkodaros specialistams paprasčiausiai nepavyks ignoruoti, o „Promoty“ siūlo įrankių rinkinį, kuris palengvintų šį procesą.  Strategija, visą dėmesį sutelkiant į „long-tail“ mikroinfluencerius, užtikrinant sklandų darbą ir tikslų pasiekimą, ir yra tas derinys, kuris padeda pasiekti geriausius rezultatus“, – sako pagrindinis investuotojas Vijay Sharma.

Ir nors iki šiol „Promoty“ didžiausią dėmesį skirdavo Baltijos šalių, Skandinavijos ir Olandijos rinkoms, tikimasi, kad siūlomas CRM sprendimas puikiai atitiks rinkodaros specialistų lūkesčius visame pasaulyje.

„Promoty“ yra influencerių rinkodaros platforma, padedanti prekių ženklams ir agentūroms rasti socialinių medijų turinio kūrėjus ir bendradarbiauti su jais.

„Funderbeam“ – pasaulinė privačių įmonių finansavimo ir prekybos platforma.  Platforma aptarnauja investuotojus iš 133 šalių ir įmones iš Europos, Azijos ir JAV.  Iki šiol „Funderbeam“ platformoje sukaupta daugiau nei 52 mln. EUR, biržoje vykdyta investicinė prekyba daugiau kaip 22 mln. EUR vertės akcijomis, o mėnesio prekybos apimtys viršija 2 mln. EUR.  „Funderbeam“ prekybos platforma atveria tiesioginės automatizuotos prekybos realiu laiku galimybę, todėl pirkėjai ir pardavėjai sandorius gali sudarinėti 24 valandas per parą, 365 dienas per metus, tiesiogiai be brokerių ar kitų trečiųjų šalių.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.