...

Apartamentai vertinantiems komfortą

Verslas

2022.06.27

Autorius: Vaida Kerienė

Temos: , , .

Apartamentai vertinantiems komfortą

Aušra Pacevičiūtė Asmeninio albumo nuotrauka

Aušra Pacevičiūtė įkūrė naujus „boutique“ stiliaus apartamentus Klaipėdoje „Tiltų namai“ vertinantiems unikalumą, komfortą, išskirtinumą. Tiltas simbolizuoja jungtį tarp skirtingų kultūrų, miestų, asmenybių, tokį tikslą turi ir šis prekės ženklas – jungti žmones, meną, išskirtines akimirkas.

Aušra su komanda kasmet sukuria vis po naują verslo projektą, prie kurių dirba daug ir iš širdies. Prieš ketverius metus įkūrė kavinę „10 Tiltų“. „Pradėdami kurti „10 Tiltų“ prekės ženklą žinojome, kad tai bus daugiau nei kavinė, tai bus kavos puodelis, jungiantis žmones, meną ir kuriantis išskirtines akimirkas bei patirtis“, – pasakoja pašnekovė. Dar po metų duris atvėrė gero maisto ir kraftinių gėrimų vieta – „10 tiltų kiemas“. Vėliau patalpų nuomotojas pasiūlė nuomotis ir likusius 3 pastato aukštus, taip ir gimė idėja sukurti unikalius „boutique“ stiliaus apartamentus. „Tokių apartamentų Klaipėdoje labai trūksta“, – pastebi Aušra. „Tiltų namai“ pavadinimas tapo tarsi tęstinis siekiant, kad klientui būtų atpažįstamas pagal prekės ženklą.

Apartamentų įrengimo iššūkiai

Sunkumus kuriant interjerą idėjos autorė susikūrė, nusprendusi iš keturiolikos kambarių dešimt įrengti skirtingai. Dažniausiai kuriant apgyvendinimo įstaigų interjerą yra pasirenkamas vienas interjero stilius, kambariai įrengiami vienodai, nes taip tiesiog patogiau. „Visus keturiolika kambarių reikėjo įrengti vienu metu, sunku buvo su vidinės apdailos įmonėmis ir darbuotojais surasti gerą kainos ir kokybės santykį“, – prisimena pašnekovė.

Įrengimo darbai vėlavo tris mėnesius, dėl ko išaugo išlaidos, teko keisti numatytus interjero darbus, siekiant tilpti į suplanuotą biudžetą.  „Statybų srityje dirbantys darbuotojai ne visada laikosi susitarimo, neatlieka darbų laiku ir pagal numatytus reikalavimus“, – pastebi verslininkė.

Aušrai teko apvažiuoti visą Lietuvą ieškant plytelių, baldų ir kitų interjero detalių geriausiomis kainomis, bet tuo pačiu jie turėjo būti prabangūs, atitikti apartamentų viziją: „Nemažai iššūkių kilo ieškant tinkamų kambarių detalių, kuriant kiekvieną kambarį savitą ir unikalų“, – pasakoja verslininkė.

Dešimt kambarių skirtingais interjerais

Apartamentai „Tiltų namai“ įsikūrę pačiame Klaipėdos senamiestyje. Pagrindiniai lankytini objektai pasiekiami pėstute: Klaipėdos miesto simbolis – medinis burinis laivas „Meridianas“, vaizdingas Jono kalnelis, gastronomijos vietos, galerijos, Danės upės krantinė su prisišvartavusiais laivais ir jachtomis.

Šios vietos unikalumą apsprendžia išskirtinis interjeras, kuriame dominuoja autentiški raudonų plytų akcentai, industriniai šviestuvai, originalios medžio ir odos detalės, spalvų ir tekstūrų kompozicijos, ant sienų eksponuojami klaipėdiečių ir kitų Lietuvos menininkų tapyti paveikslai. Tai puiki erdvė įsikvėpti ir pailsėti. Klientai vaišinami nemokamu kavos puodeliu.

Dešimt kambarių įrengti skirtingais interjerais – nuo floristinio ir rustikos stiliaus iki šiuolaikinės klasikos ir rafinuotos prabangos. Kiekvienas kambarys vis kitoks, atspindintis savitą estetiką, pavyzdžiui, norintiems natūralumo su šiek tiek bohemiško stiliaus prieskoniu ir moderniais elementais rekomenduojame rinktis „Flora ir Nature“ kambarius. Ieškantiems prabangos – „Modern Chic“ ir „Classic“ kambarius, šiuos kambarius taip pat mėgsta rinktis jaunavedžiai ne tik nakvynei, bet ir fotosesijoms.

Veiksmingiausios rinkodaros priemonės apgyvendinimo versle

Verslininkė dėsto rinkodarą Klaipėdos universitete: „Darbas su studentais visada būna kūrybiškas ir naudingas abiem pusėms, studentams mano praktinės ir teorinės žinios, o man jų analitinis ir dažnai modernus bei kintantis požiūris į šių dienų vartotoją ir rinkodaros naujienas“, – pasakoja pašnekovė O pačias naujausias rinkodaros naujienas Aušrai sistemingai ir greitai įsisavinti padeda LIMA – marketingo asociacija.

Skleisti apie save žinią ir daryti pardavimus padeda visiems gerai žinomos nuomos platformos „Booking“, „Airbnb“, tačiau verslininkė pastebėjo, kad gerus pardavimus generuoti padeda ir el. svetainė, randama per Google paiešką: „Tikrai rekomenduoju susikurti „Google“ verslo paskyrą ir pasižymėti populiarius raktažodžius apgyvendinimo srityje“, – pataria Aušra.

Kaip ir bet kuriame kitame versle, taip ir apgyvendinimo, žinoma, puikiausia rinkodaros priemonė „iš lūpų į lūpas“ – žmonių rekomendacijos ir socialiniai tinklai. „Daugelis naujų klientų paskambina ir prašo to kambario, kuriame savaitgalį svečiavosi jų draugės“, – prisimena pašnekovė.

Vairuojant automobilį klausytis tinklalaidžių

Apgyvendinimo verslas Aušrai yra nauja sritis, teko daug mokytis: „Važinėdama po Lietuvą ieškoti šviestuvų ir kitų  interjero detalių išklausiau visas tinklalaides apie apgyvendinimo verslą. Rekomenduoju ir kitiems muziką pakeisti tinklalaidėmis. Tai puikus būdas praplėsti žinias ir gauti įkvėpimo naujiems projektams“, – pasakoja verslininkė. Tinklalaidžių klausymas padėjo jai susikurti visą pardavimų strategiją.

„Tiltų namai“ įkūrėja pataria nebijoti svajoti: „Jei svajojate gana ilgai, tuomet laikas pradėti veikti, neriboti savęs baimėmis. Pradėjus veikti nustebsite, kiek atsiranda žmonių, kurie jus nukreips tinkama linkme, net jei savo aplinkoje neturite verslių žmonių. Parašykite lyderiui, kuriuo žavitės ir vėl nustebsite, kiek yra talentingų žmonių, kurie mielai pakonsultuoja, pataria ir dalinasi žiniomis“.

O pačią pašnekovę džiugina žinojimas, kad ji gali įkvėpti kitus žmones, suburti bendruomenę, kuri tavimi tiki, yra šalia net ir sunkiausiomis akimirkomis.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.