...

Verslo sėkmę užtikrino atvirumas ir aukšta kokybė

Verslas

2016.02.15

Autorius: Kristina Augustinaitė

Temos: .

Verslo sėkmę užtikrino atvirumas ir aukšta kokybė

Parduotuvės - bistro „Bučeris“ įkūrėjas - Mheras Gevorkjanas. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.

Verslininkas Mheras Gevorkjanas (38) įsitikinęs, kad tokios mėsos, kokią tiekia jo įkurtas restoranas, Lietuvoje neįmanoma rasti ant jokio prekystalio. Novatoriškai įrengta parduotuvė – bistro „Bučeris“ čia apsilankiusiesiems siūlo ir apsipirkti, ir paskanauti kepsnių.

Ūkininkus įtraukė į eksperimentus

Armėnų kilmės kulinaras M. Gevorkjanas augo Estijoje, o profesinės patirties įgijo dirbdamas tarptautiniuose viešbučiuose, kurie įkvėpė imtis nuosavo verslo. Vyras seniai puoselėjo sumanymą brandinti ir išpjaustyti mėsą savo rankomis. „Šis verslas buvo kuriamas taip, kad Lietuvos ūkininkai, auginantys jaučius, tai darytų pagal tinkamą technologiją“, – pasakoja parduotuvės – bistro „Bučeris“ įkūrėjas. Siekdamas užtikrinti aukščiausią mėsos kokybę, verslininkas sutarė su keliais Lietuvos ūkininkais atlikti eksperimentą – Ignalinos ir Anykščių rajonuose buvo atrinkti penki jaučiai, kurie dabar auginami pagal M. Gevorkjano ūkininkams duodamus patarimus dėl galvijų amžiaus ir reikiamo svorio.

 

„Žinome, iš kur tiekiama mūsų mėsa, ir atvirai dalijamės tuo su savo klientais“

M. Gevorkjanas

 

Didžiuojasi išskirtinumu

Verslininkas prisipažįsta, kad, kuriant parduotuvę – bistro „Bučeris“, tekdavo išgirsti skeptiškų nuomonių, kad rinkoje jau yra tokių įstaigų. „Tačiau mes turėjome kuo išsiskirti, todėl mūsų parduotuvė – bistro tapo sėkminga“, – džiaugiasi M. Gevorkjanas. Pašnekovo teigimu, šis startuolis unikalus tuo, kad mėsa importuojama iš viso pasaulio šalių ir gaunama tik iš geriausios reputacijos ūkių.

Vis dėlto konkurenciją rinkoje verslininkas jaučia, tačiau tai tik dar labiau motyvuoja jį stengtis savo klientams užtikrinti išskirtines paslaugas bei aukščiausią patiekalų kokybę. Mėsiškų patiekalų ekspertui M. Gevorkjanui jau priklauso „Steakhouse Böff“, kurio svečiai dažnai prašydavo šefo parduoti neapdorotos mėsos ir pamokyti, kaip patiems paruošti tokią mėsą namie. Todėl parduotuvės – bistro „Bučeris“ įkūrėjas stengiasi, kad jo klientai gautų profesionalių konsultacijų, kaip paruošti pageidaujamą kepsnį. Atvira virtuvė suteikia galimybę stebėti šefus, pabendrauti su jais ir gauti kepsnių gaminimo patarimų iš profesionalų. „Žinome, iš kur tiekiama mūsų mėsa, ir atvirai dalijamės tuo su savo klientais“, – sako verslininkas.

Pašnekovas džiaugiasi, kad pasaulinio lygio partneriai ir aukšti standartai padeda užtikrinti verslo skaidrumą kiekviename žingsnyje bei kiekvienoje detalėje.

Rinktųsi didesnes patalpas

Parduotuvės – bistro „Bučeris“ įkūrėjas M. Gevorkjanas atskleidžia, kad kuriant šį verslą neišvengta klaidų. Jis tikina, kad, kurdamas šį verslą antrą kartą, rinktųsi didesnes parduotuvei – bistro ir sandėliavimo bei cecho patalpas. Verslininkas pasakoja, kad naujos koncepcijos parduotuvei – bistro įkurti prireikė 75 tūkst. eurų investicijų, kurios, tikimasi, atsipirks per trejus metus. Kitiems startuoliams „Bučerio“ įkūrėjas linki imantis veiklos turėti užsibrėžto tikslo viziją.

Bučeris

203-1455272052-158261.jpg 203-1455272052-782160.jpg 203-1455272052-437931.jpg 203-1455272052-115628.jpg 203-1455272052-971466.jpg 203-1455272052-856855.jpg 203-1455272052-155054.jpg 203-1455272052-753252.jpg 203-1455272052-819383.jpg 203-1455272052-283842.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.