Sukrečiantys įvykiai, sėkmės istorijos ir psichologija ima viršų!
2012.02.24
Temos: Vadyba.
Jau pirmoji Knygų mugės diena sulaukė didelio dalyvių skaičiaus! Pasidomėjome, kokios knygos labiausiai domina pirkėjus, kurios yra perkamiausios ir dėl kokių priežasčių pirkėjai renkasi vieną ar kitą knygą.
Pakalbinę knygų leidėjus ir knygynų tinklų atstovus iškart išgirdome gerą žinią – čia pirkėjas išleidžia vidutiniškai tiek pat pinigų kaip ir apsipirkdamas knygyne, tačiau namo išsineša kur kas daugiau knygų. “Būtent mugės metu knygos yra siūlomos beveik 30 procentų žemesne kaina lyginant su knygyne parduodamos knygos kaina”, pabrėžė Agnė Puzauskaitė, “VAGA” leidyklos vyr. redaktorė.
Paklausus ar mugės dalyviai ateina jau žinodami ko nori pirkti ar laukia patarimo, buvo išgirstas atsakymas, jog dauguma iš žmonių ateina jau su konkrečiu noru, jau žinodami kokią knygą įsigys. Jei anksčiau knygos kaina buvo svarbi, tai dabar, anot Manto Buto, “Obuolys” leidyklos komercijos direktoriaus, žmonėms aktualiau įsigyti norimą knygą. Tačiau, “bzn start” komandai knygų mugės metu pasisukiojus tarp leidėjų ir leidyklų stendų, buvo pastebėta nenuginčijama tiesa – gausiausias būrys žmonių apsupęs stendus, virš kurių iš tolo matomi užrašai “Knygos po 5Lt” ar “Knygos po 10Lt”, visgi žema kaina ir akcijos išlieka vienu patraukliausiu būdu pažadinti lietuvio smalsumą.
Taip pat verta paminėti ir rekomendaciją “iš lūpų į lūpas”, kuri skatina vartotoją įsigyti ar bent pavartyti rekomenduotą knygą. Ne mažiau svarbus veiksnys yra naujos knygos pristatymas, kuriame dalyvauja ir pats knygos autorius, dalindamas skaitytojams autografus bei palinkėjimus. Tokias dvi didžiausias naujienas pristatė “VAGA leidykla” Rimo Bružo pirmąją Lietuvos motociklizmo istorijos knygą “Bikerstory.lt” ir “Obuolys” leidykla Egidijaus Knispelio kriminalinės dokumentikos knygą „Įvykiai, sukrėtę Lietuvą“.
Tarp perkamiausių verslo knygų yra Walteris Isaacsono “Steve Jobs” ir Malcolm Gladwell “Išskirtys: sėkmės istorija”. Moksleivių tarpe perkamiausios yra Dalie Carnegio knygos, ypač populiari jo knyga „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“.
Didelio dėmesio sulaukė ir Lietuvių autorės sudaryta knyga maisto gurmanams Ramintos Nagelytės “Sushi. Nuo A iki Z” .
Agnė Puzauskaitė, “VAGA” leidyklos” vyr. redaktorė papasakojo, jog psichologinė literatūra sparčiai populiarėja Lietuvoje: “Skaitytojai tapo brandesni, jiems rūpi savianalizė. Be to, tai kur kas pigesnė priemonė saviugdai ir pagalbai sau, lyginant su psichologo konsultacijomis”. Viena iš perkamiausių psichologinio pobūdžio knygų yra lietuvių autorės Genovaitės Bončkutės – Petronienės intriguojantis psichologinis romanas “Neįvykusi terapija”.
Linkime skaitytojams, kurie dar neapsilankė Knygų mugėje, būtinai nuvykti ir sudalyvauti dar viename smagiame įvykyje!
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.