Sėkmingos radijo laidos receptas

Verslas

2016.01.22

Autorius: Kristina Augustinaitė

Temos: .

Sėkmingos radijo laidos receptas

„Žinių radijo“ vyr. redaktorė - Laima Abromaityte. Asmeninio archyvo nuotr.

Radijo laidų populiarumas – puikus visuomenės problemų ir džiaugsmų atspindys. Apie tai, kaip gimsta naujos laidos ir kas aktualu šiandienos klausytojui, kalbamės su „Žinių radijo“ vyr. redaktore Laima Abromaityte.

Aktyvus ir intelektualus klausytojas

Vargu, ar galima vadovautis šablonais ir nubrėžti aiškią ribą tarp jauno ir vyresnio klausytojo, sakant, kad jaunimui rūpi tik pramogos, o vyresnieji klausosi tik rimtų laidų. „Mūsų klausytojas yra aktyvus ir intelektualus žmogus, kuriam svarbu, kaip jis ir jo aplinka gyvena šiandien ir gyvens rytoj“, – sako „Žinių radijo“ vyr. redaktorė L. Abromaitytė. Įdomu tai, kad „Žinių radijas“ ne tik transliuoja programas garsiniu formatu, bet ir rodo vaizdo transliacijas, tad klausytojų auditoriją papildo žiūrovai, kurie domisi įvairiomis temomis ir kuriuos domina įvairių pašnekovų patirtis bei nuomonės. „Siekiame kalbėti apie rimtus ar šiek tiek mažiau rimtus dalykus, pasirinkdami įvairesnes, kartais ir ne tokias akademines formas, laisvesnį bendravimą su klausytoju“, – pasakoja pašnekovė.

 

„Stebime tai, kas vyksta viešojoje erdvėje, analizuojame, su kokiomis problemomis susiduria mūsų klausytojai, galvojame, kas mūsų klausytojams, žiūrovams ir skaitytojams suteiks pridėtinės vertės: informuos apie aktualijas, padės spręsti kylančias problemas, praplės akiratį ar suteiks įkvėpimo“

L. Abromaitytė

 

Aktualiausios – skausmingos ir džiugios temos

Retas klausytojas radijo gali klausytis nuo ryto iki vakaro. Žmonės atranda tas laidas, kurios jiems suteikia daugiau naudos ar tiesiog praskaidrina dieną. L. Abromaitytė džiaugiasi, kad savo auditoriją turi visos „Žinių radijo“ laidos. Radijas – tarsi draugas, kuris yra šalia tuomet, kai nesinori būti vienam, kai norisi ką nors nauja sužinoti ar tiesiog įdomiai praleisti laiką. „Pastebime, kad daugiausia klausytojų pritraukia tos „Žinių radijo“ laidos, kuriose kalbame apie aktualias visuomenei temas ir problemas – apie tai, ką skauda ar kuo džiaugiamės šiandien, ir apie tai, ką su kolegomis aptarinėjame darbe, o su šeimynykščiais – prie vakarienės stalo“, – sako „Žinių radijo“ vyr. redaktorė L. Abromaitytė. Pašnekovė atskleidžia, kad klausytojai mielai klausosi pokalbių su daugiau ar mažiau žinomais žmonėmis, be to, labai mėgstamos įvairenybių laidos.

Temos populiarumą rodo socialiniai tinklai

„Žinių radijo“ vyr. redaktorė įsitikinusi, kad vieno recepto, kaip sukurti sėkmingą radijo laidą, nėra. „Stebime tai, kas vyksta viešojoje erdvėje, analizuojame, su kokiomis problemomis susiduria mūsų klausytojai, galvojame, kas mūsų klausytojams, žiūrovams ir skaitytojams suteiks pridėtinės vertės: informuos apie aktualijas, padės spręsti kylančias problemas, praplės akiratį ar suteiks įkvėpimo“, – pasakoja pašnekovė. Ieškant naujų radijo temų, reaguojama ir į klausytojų pasiūlymus. Be to, puikus barometras pasitikrinti, ar tema gali būti įdomi, yra socialiniai tinklai. L. Abromaitytė yra pastebėjusi, kad jei tema sudomina didesnę grupę žmonių socialiniuose tinkluose, tikėtina, kad tokią temą verta aptarti ir „Žinių radijo“ eteryje.

Verslininkams aktualios radijo laidos

Visiems verslininkams, neatsižvelgiant į jų amžių, svarbu ne tik žinoti verslo kūrimo principus ir gilintis į sėkmės receptus, tačiau būtina plėsti savo akiratį, sekti ir analizuoti aktualijas. Ieškantiesiems informacijos apie verslo sėkmės istorijas pašnekovė rekomenduoja nepraleisti tokių „Žinių radijo“ laidų kaip „Verslo pozicija“, „Verslo bitės“ ir „Man 20-keli“.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.