„Login“ – idėja, kuri prasidėjo nuo „Blogin“

Verslas

2012.05.23

Autorius: Mantė Sabaliauskaitė

Temos: .

„Login“ – idėja, kuri prasidėjo nuo „Blogin“

Arnoldas Rogoznyj Asmeninio albumo nuotr.

„Login“- tai didžiausias progresui ir naujosioms technologijoms skirtas renginys Baltijos šalyse. Kaip gimė idėja tokiam renginiui? Arnoldas Rogoznyj, idėjos autorius ir plėtotojas, sutiko papasakoti apie pirmą tinklaraštininkų konferenciją, vykusią 2006 metais, ir jos raidą iki dabartinės – progreso konferencijos – koncepcijos.

A. Rogoznyj į Vilnių atvažiavo iš Ukmergės. Mokslai vaikinui puikiai sekėsi, tad atvykęs į sostinę studijuoti iš karto gavo darbą, susijusį su interneto reklama. Pradėjus plėtoti tinklaraštininkų tinklalapį blogas.lt kilo mintis su užsiregistravusiais tinklaraštininkais suorganizuoti pirmą jų konferenciją Lietuvoje (2007 m.).

„Iš pradžių tai buvo iniciatyva, skirta tik projektui populiarinti. Visą komandą sudarė vienas žmogus – aš (Arnoldas). Taigi subūriau portale susirinkusius tinklaraštininkus į vieną fizinę vietą. Pirmoje konferencijoje dalyvavo 120 tinklaraštininkų, nors žvelgiant į praeitį tai buvo daugiau jų pačių tarpusavio diskusija, pasisakymai. Šiame renginyje taip pat dalyvavo keli užsienio kviestiniai svečiai, kuriuos pavyko prikalbinti.

Puikiai pavykus renginiui ir plečiantis pranešėjų geografijai prireikė ir tarptautinio konferencijos pavadinimo, tad nuspręsta konferenciją pavadinti „Blogin“ (2008 m.).

Pastebėję, kad į renginius ateina ne tik tinklaraštininkai, bet ir kiti interneto entuziastai, supratome, kad negalime vadintis tik blogerių konferencija, tad nubraukėme pirmą raidę ir gavome naują pavadinimą savo konferencijai – „Login“ (2009 m.).

Kiekvienais metais komada keičiasi, tad konferencija kiekvienąkart būna vis kitokia, išskirtinė, nauja. Tiesa, nuo vieno žmogaus išsiplėtėme maždaug iki keturių. Kodėl mes tai darome? Visų pirma konferencijos organizatoriai patys dirba interneto sferoje, tad žinių atžvilgiu tai naudinga mums patiems. Galime pasigirti, kad, pavyzdžiui, pernai visus bilietus išpardavėme likus kelioms dienoms iki konferencijos.

Iš tiesų esame populiarūs ir ne visi norintys patenka į šį renginį, taigi negalėdami fiziškai sutalpinti daugiau žmonių į vieną vietą (šiuo metu konferencija vyksta parodų rūmuose „Litexpo“, kur telpa 2 500 žmonių) ir kylant renginio kokybei esame priversti didinti kainą. Tačiau tai vis tiek išlieka pigiausia mums žinoma tokio lygio konferencija galbūt net ne Baltijos šalyse, o daug platesniame regione. Kasmet iš užsienio atvykę pranešėjai stebisi, kad sugebame už tokią kainą suteikti ir programą, ir visiškai techniškai tvarkingas sales, ir nemokamą internetą. Tai mūsų partnerių nuopelnas.

Kadangi esame ne pelno siekianti organizacija, visas pelnas skiriamas kitų metų konferencijos organizavimo darbams. Juk norisi pasikviesti kuo įdomesnių, garsesnių pašnekovų, kurių honorarai išties nemaži…“ – pasakojo Arnoldas.

Projektų vadovas Vaidotas Valantiejus, prie komandos prisidėjęs 2011 metais, tvirtina, kad pagrindinė šio renginio idėja yra surinkti kuo daugiau interneto entuziastų, besidominčių naujausiomis technologijomis, į vieną vietą. „Kad susirinkimas nebūtų beprasmis, tas dvi konferencijos dienas išnaudojame efektyviam žinių mainymuisi, įsisavinimui, taip pat įkvėpimui, motyvacijai. Norime sukurti ekosistemą – pulsuojančią Lietuvos technologijų rinką – ir skatinti jos plėtrą.

Konferencija išskirtinė ir tuo, kad kviestiniai svečiai bei dalyviai prašomi atnešti ne reklaminę savo atstovaujamos įmonės žinutę, bet kuo daugiau inovatyvių bei progresyvių idėjų, jiems leidžiama pasisakyti plačiau, nei nurodoma jų pranešimo temoje. Jie taip pat gali aktyviai remtis asmenine patirtimi ir papasakoti daugiau, nei leidžiama jų įmonėse“, – pasakojo Vaidotas.

Šiais metais konferencija turi keturias pagrindines kryptis: asmeninės technologijos, pavyzdžiui, mobilieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir panašiai, su kuriomis vartotojas užmezga pakankamai artimą ryšį; naujoji žiniasklaida šiuo metu atranda naujas formas ir nuolat keičiasi, ji itin aktuali, to pavyzdys yra virusiniai video; taip pat bus aptariama, kokiuose miestuose gyvensime ateityje, tam jau sukurtas netgi naujas terminas – išmanieji miestai; verslas internete, kas yra svarbu skaitmeniniame versle. Profesionalams šiais metais bus siūlomos interneto reklamos, elektroninės prekybos, pradedančiųjų verslų ir „Google“ sesijos. Tad įdomių pranešimų galės rasti ne tik pradedantieji, bet ir tam tikrų sričių ekspertai.

Daugiau informacijos galite rasti www.login.lt

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.