...

Kokių reikia įmonei pokyčių, kad ji klestėtų?

Verslas

2013.01.18

Autorius: Marija Bielinytė

Temos: .

Kokių reikia įmonei pokyčių, kad ji klestėtų?

Darius Bagdžiūnas Asmeninio albumo nuotr.

Kaip keistis ir ko siekti įmonės viduje, kad jai sektųsi? Sėkmingų verslininkų patarimai ar įžvalgos tikrai naudingos mąstant apie pokyčius. Taigi, šiuo klausimu kalbiname vieną iš sėkmingiausių Lietuvos įmonių „Gauminos“ įkūrėją ir vadovą Darių Bagdžiūną.

Nuoseklus darbas virtualiojoje erdvėje yra pokytis, kurį rekomenduoju siekiant sėkmės. Kiekviena sritis, projektas, agregatas ar žmogus, sudarantys įmonės konstrukciją, turi veikti efektyviai, tai yra teikti daugiau naudos, negu patys kainuoja. Dirbdami internetinės komunikacijos srityje pastebime, kad Lietuvoje į vartotojo ir prekės ženklo santykių kūrimą investuojama vis daugiau, tačiau rezultatų matavimas šlubuoja. Štai keli pavyzdžiai:

Įmonės matuoja, kiek atėjo žmonių į tinklalapį, bet nesiaiškina, kas buvo tie žmonės.

Daug dėmesio skiriama tam, ką vartotojas veikė tinklalapyje, bet nepakankamai tam, kur jis nuėjo toliau.

Matuojama daug duomenų, bet niekas negali jų susieti su verslo rodikliais.

Skaičiai, gaunami iš medijos kampanijų, socialinių tinklų, ir tinklalapio lankomumas nesujungti į vieną sistemą.

Interneto duomenys nelyginami su verslo rodikliais.

Į komunikaciją internete galima žiūrėti keliais lygiais:

1. Techninis. Įmonė viduje turi stiprius verslo analizės, kūrybinius/reklaminius ir techninius resursus (žmonės, rengę bent 50 interneto projektų ir skaitę bent 20 interneto ar rinkodaros knygų), todėl ji viską sugalvoja pati ir pasirenka gamintoją (programavimas ir dizainas), kuris tik išpildo užduotį. Dažnai pasitaiko, kad stiprių vidinių resursų nėra, bet personalas, girdėjęs, kad yra toks dalykas kaip „Html5“, reikalauja būtent jo. Gamintojas, per daug nesvarstydamas, naudinga tai klientui ar ne, tiesiog įvykdo, kas nurodyta.

2. Kampanijos. Įmonė žiūri tik į artimiausią reklaminį veiksmą arba projektą ir nesirūpina, kas bus toliau. Įmonė suformuoja tikslus interneto kūrybos ir gamybos agentūroms remdamasi trumpalaikiu planavimu. Šiuo atveju kanalai nepadeda vienas kitam: korporatyvinis tinklalapis, reklamos akcijos puslapis, įmonės „Facebook“ paskyra, mobiliosios versijos gyvena sau, todėl ir bendras jų efektyvumas paprastai būna nedidelis.

3. Nuoseklus. Įmonė nuolat sistemiškai matuoja interneto, kaip kanalo, generuojamus rezultatus. Kai nuolat dirbama siekiant tikslo galiausiai pavyksta gauti geresnius rezultatus ir iš vieno lito išspausti daugiau pardavimo sandorių.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.