...

Kokią įtaką knygos turi verslo sėkmei?

Verslas

2013.06.27

Autorius: Vilija Andrulevičiūtė

Temos: .

Kokią įtaką knygos turi verslo sėkmei?

Vytas V. Petrošius Asmeninio albumo nuotr.

Ne vienas gerai žinomas lyderis ir lyderystės mokytojas prasitaria, kad įkvėpimą veikti rado knygoje. Su knyga susipažįstame dar vaikystėje, klausydamiesi tėvų skaitomų pasakų ir stebėdami jų pirštus, verčiančius knygų lapus. Bėgant metams knygų aplink vis daugėja, tačiau žinių gali suteikti ne vien mokykliniai vadovėliai ar mokslinė literatūra. Kartais atsakymus į klausimus galime rasti ir grožinėje literatūroje.

Knygynų tinko „Vaga“ vadovas Vytas V. Petrošius sako, kad knygos neabejotinai daro įtaką visiems, tik skirtingai: „Skaitydamas knygą visada susimąstai ir kartais nesąmoningai imi lyginti save su jos veikėjais. Taip pat neretai knygose rastus gerus pavyzdžius imi sąmoningai taikyti gyvenime. Tai galioja kalbant tiek apie verslą, tiek apie kitas gyvenimo sritis.“

Anot verslininko, knyga yra humaniškiausia, efektyviausia ir mažiausiai kainuojanti psichoterapinė priemonė, kadangi tą pačią knygą galima skaityti kada užsigeidus ir kiek tik nori kartų, taip pat leisti jos teikiamais malonumais pasinaudoti kitiems arba tiesiog ją padovanoti.

„Nusipirkęs knygą, tarkim, už 30 ar 50 litų, skaitytojas gauna žymiai didesnę naudą, nei ji įkainota pinigine išraiška. Knyga skaitytoją įkvepia veikti, kurti, praturtina jo sielą. Iš knygų galima gauti ir praktinės naudos – atrasta idėja ar mintis gali išspręsti brangią verslo problemą. Toks sprendimo būdas kainuoja taip nebrangiai, kad su knyga negali konkuruoti jokie verslo konsultantai“, – sako V. V. Petrošius.

Pasak „Vagos“ knygynų direktoriaus, visa tai patvirtina ir verslininkas Ilja Laursas savo knygoje „Verslas naujai“, kurioje teigia, kad tokia knyga būtų padėjusi jam sutaupyti nemažai laiko ir pinigų, jei būtų buvusi išleista tuomet, kai jis tik pradėjo verslą.

„Turiu pripažinti, kad prieš šešerius metus mano žinios apie šiuolaikinius verslo principus buvo ribotos, daugiausia įgytos universitetuose, kuriuose buvo kalbama apie tradicinius ekonomikos modelius. Tuomet mažai ką žinojau apie rizikos kapitalo fondus. Jeigu tokią knygą būčiau galėjęs perskaityti prieš šešerius metus, būčiau sutaupęs 300 tūkst. JAV dolerių – tiek kainavo konsultanto, kuris paaiškino naujus verslo principus, paslaugos“, – savo knygoje rašo I. Laursas

V. V. Petrošius įsitikinęs, kad tai, kiek knygos daro įtaką verslo sėkmei, priklauso nuo skaitytojo imlumo ir gebėjimo perskaitytas mintis pritaikyti versle ar darbovietėje. „Vienareikšmiškai galima sakyti, kad apsiskaitęs žmogus bus pranašesnis, geriau besiorientuojantis įvairiose gyvenimo situacijose ir darys mažiau elementarių klaidų nei tas, kuris su knygomis nedraugauja. Taigi visiems linkiu malonaus skaitymo, nuoširdaus, kryptingo judėjimo į priekį. Tuomet jus tikrai aplankys sėkmė“, – knygose užkoduotus verslo sėkmės receptus padiktavo V. V. Petrošius.

Ekspertai

Ilja Laurs

Ilja Laurs

Įkūrėjas, valdybos pirmininkas / „Nextury Ventures”

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.