...

Ko verslas turėtų pasimokyti iš „LinkedIn“ turinio kūrėjų?

Verslas

2019.01.09

Autorius: BZN start

Temos: .

Ko verslas turėtų pasimokyti iš „LinkedIn“ turinio kūrėjų?

Kotryna Kurt. Asmeninio albumo nuotr.

Pokalbio su Kotryna Kurt, IT rinkodaros specialiste bei turinio kūrėja ir asmenine konsultante socialiniame tinkle „LinkedIn“, metu mus skiria 10 valandų laiko skirtumas. Vis dėlto pašnekovė nei erdvės, nei laiko parametrų pernelyg nesureikšmina – jai naują ir naujo turinio kūrėjų kartą pirmiausia apibrėžia galimybių dalytis geriausiomis savo žiniomis bei patirtimi realizavimas.

Paslaugos pirmiau verslo

Nors, kaip ir kituose socialiniuose tinkluose, „LinkedIn“ veikia konkurencijos dėl dėmesio kultūra, K. Kurt ją taip pat interpretuoja kaip autentišką ir savitą: „Dauguma „LinkedIn“ naudotojų yra labai profesionalūs ir malonūs, kritikuodami stengiasi pateikti konstruktyvias pastabas, o ne apšnekėti ar pasmerkti.“

Be šių aspektų, pašnekovei „LinkedIn“ išskirtinumą labiausiai pagrindžia socialinio tinklo vienijamos bendruomenės sugebėjimas vengti tarpusavyje komunikuoti verslo sąvokomis. Jas platformoje sėkmingai pakeitė apsikeitimo kokybiškomis paslaugomis koncepcija.

„Aklai pirkti skatinantys įrašai nesulaukia daug dėmesio, asmeninius arba įmonių verslus viešinantys vartotojai išsiskiria tada, kai savo paslaugas pristato originalios istorijos kontekste, pasidalija vertingomis žiniomis arba faktais ir jų pagrindu pasiūlo savo pagalbą“, – pasakoja K. Kurt. Pašnekovė pabrėžia, kad apsikeitimo paslaugomis tarp geriausių savo srities ekspertų koncepcija „LinkedIn“ įgyvendinama ypač nesudėtingai, nes visas platformoje skelbiamas turinys yra viešas.

Naujo turinio sraute nepasiklysti padeda rutina

 

„Auginti savo auditoriją reikia nuolatos, nes jei sustoji, žmonės apie tave pamiršta labai greitai.“

K. Kurt.

 

Naujai prisijungusiems „LinkedIn“ vartotojams K. Kurt pataria išvystyti tam tikrus kasdienius įpročius, ateityje padėsiančius palankiau išnaudoti platformos potencialą. Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad šiame tinkle ypač svarbus nuolatinis aktyvumas, ir pataria nedelsti atsakant į gautas žinutes, taip pat reguliariai ir laiku pakomentuoti ar kitaip sureaguoti į tą dieną kitų vartotojų įkeltus įrašus: „Net ir dešimt kasdien platformoje praleistų minučių ateityje gali jums reikšmingai padėti naujo darbo paieškose, nes jūsų profilis išsiskirs kaip aktyvus.“

Moteris sakosi suprantanti neigiamas nenutrūkstamo informacijos srauto padarinius asmeniniam gyvenimui, tačiau šią taisyklę laiko neatšaukiama: „Auginti savo auditoriją reikia nuolatos, nes jei sustoji, žmonės apie tave pamiršta labai greitai.“

Nuolat besikeičiančios tendencijos

Vis dėlto pašnekovė priduria, kad tam tikra prasme nuo užmaršties neapsaugotas nė vienas „LinkedIn“ naudotojas. Paklausta, ar socialiniame tinkle ji identifikuoja naująją ar kitaip suprastas turinio kūrėjų kartas, K. Kurt prisipažįsta atpažinusi tam tikrus pokyčius, veikiausiai susijusius su naujai ar aktyviau į bendruomenės veiklą įsiliejusiomis vartotojų grupėmis. Ypač apčiuopiamas permainas pašnekovė sieja su gana neseniai platformą papildžiusia vaizdo turinio kūrėjų karta, kuriai iš dalies priskiria ir save. Daugybę „LinkedIn“ vartotojų vizualius pranešimus kurti ilgainiui paskatino pats tinklas, nes jo algoritmai pradėjo nulemti, kad tokie įrašai pasiekia nepalyginamai daugiau žmonių nei įprasti.

Tiesa, K. Kurt įsitraukimo į „LinkedIn“ stengiasi per daug nesureikšminti: „Visada sau primenu, kad tai yra tik platforma, tik produktas ir kad bet kokia platforma ar bet koks produktas gali bet kada užsidaryti.“ Pašnekovė rekomenduoja pagal poreikį ir toliau naudotis alternatyviais socialiniais tinklais, stebėti naujai kuriamų platformų evoliuciją, net jei pati šiuo metu prisipažįsta sunkiai įsivaizduojanti atitinkamo „LinkedIn“ pakaitalo išpopuliarėjimą – be to, kad visame pasaulyje popierinius CV sparčiai keičia gyvenimo aprašymai, paremti „LinkedIn“ siūlomu modeliu, tinklo kūrėjai netrukus žada pristatyti nemažai naujų funkcijų, įskaitant galimybę įvairių įverčių pagrindu palyginti kitų vartotojų atlyginimus.

Sėkmingiausios paskyros – autentiškos ir nuoseklios

Saviraiška ar verslo galimybėmis „LinkedIn“ besidomintiems vartotojams K. Kurt pataria nepagailėti laiko savo charakterį ir interesus atitinkančio turinio bei auditorijos paieškoms: „Išbandykite įvairius įrašų formatus, išsiaiškinkite, kas yra jūsų sekėjai.“ Jei įmanoma, pašnekovė taip pat rekomenduoja savo kuriamą turinį sutelkti į tam tikrą tematiką ir tarp įrašų išlaikyti nuoseklų ryšį. Likimo valiai ji pataria nepalikti ir komunikacijos, kurios iš vartotojo tikisi arba prie kurios dėl pagrįstų priežasčių priprato jo sekėjai – įkėlęs dėmesio sulaukusį įrašą, tinklo narys turėtų bent kelias valandas skirti grįžtamajam ryšiui su savo auditorija palaikyti (sureaguoti į komentarus, pasidomėti savo sekėjų keliamu turiniu), taip pat stengtis išlaikyti nuoseklų įrašų kėlimo periodiškumą. Pašnekovė pabrėžia, kad raktas į sėkmę „LinkedIn“ dažnai slypi ir detalėse, todėl rekomenduoja nepamiršti šalia savo įrašų įtraukti grotažymių arba nuotraukos, atidžiai apgalvoti klausimus, susijusius su skelbiamo teksto stiliumi.

Pokalbio pabaigoje K. Kurt pataria nebijoti eksperimentuoti ir primena, kad kiekvienas „LinkedIn“ įrašas galioja tik 24 valandas: „Įveikę savo baimes, pamatysite, kad žmonės yra geranoriški, o nesėkmės nesunkiai pamirštamos. Tad mano linkėjimas būti drąsiems!“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.