...

Kaip pasaulio jaunimas leidžia laiką?

Verslas

2012.01.12

Autorius: bzn start

Temos: .

Kaip pasaulio jaunimas leidžia laiką?

Brazilijos jaunimo laisvalaikis flickr.com nuotr.

Siekiant išsiaiškinti, kaip leidžia laiką pasaulio jaunimas didžiausiose ir greičiausiai augančiose 15 šalių, buvo atlikti „Euromonitor International“ tyrimai. Pasirodo, daugiausia socialiniam laisvalaikiui (vakarėliams, sportui, klubams) laiko skiria Brazilijos jaunimas. Apklausti jauni žmonės nuo 16 iki 24 metų ir apskaičiuotas Laisvalaikio indeksas, kuris sudarytas remiantis respondentų praleistu laiku – nuo 1 minutės iki 12+ valandų. Laisvalaikis suskirstytas į:Technologijos: kompiuterio naudojimas (prisijungę ir neprisijungę naudotojai)Medija: muzikos klausymas, radijo klausymas, TV žiūrėjimasSocialinis: barų/klubų lankymas, sportas ir mankšta, vakarėlių lankymas, kalbėjimas telefonu.Taigi Technologijų laisvalaikio „Top 5“: Filipinai, Indonezija, Malaizija, Rusija ir Kolumbija.Medijos laisvalaikio „Top 5“: Muzikos klausymas:Kolumbija, Meksika, Pietų Afrikos Respublika, Brazilija ir Jungtinė KaralystėRadijo klausymas:Pietų Afrikos Respublika, Kolumbija, Brazilija, Rusija, Jungtinė KaralystėTV žiūrėjimas:Indonezija, Brazilija, JAV, Filipinai, Jungtinė KaralystėSocialinio laisvalaikio „Top 5“: Barų/klubo lankymas:Brazilija, Kolumbija, Filipinai, Meksika, IndonezijaSportas ir mankšta:Filipinai, Brazilija, Japonija, Rusija, KolumbijaVakarėlių lankymas:Kolumbija, Brazilija, Meksika, Jungtinė Karalystė, FilipinaiKalbėjimas telefonu: Brazilija, Kolumbija, Rusija, Filipinai ir Pietų Afrikos Respublika. Bendrosios tendencijos: Lotynų Amerikos regiono šalys daugiausia laiko skiria socialiniam laisvalaikiui, o Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono šalys – kompiuteriams.Radijo ir muzikos klausymui bei TV žiūrėjimui daugiausia laiko skiria Jungtinė Karalystė ir Brazilija, o socialiniam gyvenimui (klubai, sportas, vakarėliai, telefonų pokalbiai) – Brazilija, Kolumbija ir Filipinai.Didžiausios greičiausiai pasaulyje augančios šalys: Azijos ir Ramiojo vandenyno regionas: Kinija, Indija, Indonezija, Malaizija, FilipinaiEurazija ir Afrika: Rusija, Pietų Afrikos Respublika, TurkijaLotynų Amerika: Brazilija, Kolumbija, MeksikaBrandžios rinkos: Vokietija, Japonija, Jungtinė Karalystė, JAVInformacija pateikta remiantis 2011 m. lapkričio 29 d. paskelbtais „Euromonitor International“ tyrimais.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.