...

Ką kvepalai pasako apie verslininką?

Verslas

2013.02.13

Autorius: Justina Ūsaitė

Temos: .

Ką kvepalai pasako apie verslininką?

Kaip ir pats verslas, verslininko asmenybė turi pasižymėti išskirtinumu. flickr.com nuotr.

Vieni labiau, kiti mažiau, tačiau visi esame jautrūs kvapams. Juk uoslė – vienas pagrindinių žmogaus pojūčių. Nenuostabu, kad tinkamas kvapas verslininką papuošia, o nemalonus atstumia žmones. Vyraujančių verslo kvapų madų ir tendencijų klausimais konsultuoja kosmetikos tinklo „KristiAna“ darbuotoja Justė Ryliškytė.

Rinkitės charakteringus kvapus

Kaip ir pats verslas, verslininko asmenybė turi pasižymėti išskirtinumu.

„Verslininkai dažniausiai renkasi išskirtinius ir prabangius aromatus. Jiems siūloma kvėpintis charakteringais ir nebūtinai griežtais kvepalais“, – pasakojo J. Ryliškytė.

Renkantis kvepalus svarbu suprasti, kas iš tiesų jums tinka ir patinka. Esant didelei pasiūlai išsirinkti kvapą yra gana sudėtinga. Kuo daugiau uostysite, tuo bus sunkiau apsispręsti. Pasinaudokite konsultantų patarimais, jie jus nukreips tinkama linkme ir galėsite išbandyti kvapus, atitinkančius jūsų norus. Nepatingėkite patinkančius kvepalus užpurkšti ant odos. Kvapui atsiskleidus pajusite, ar šis aromatas iš tiesų jūsų. Nepamirškite ir verslo etiketo. Kvepalai – tai akcentas, sujungiantis visumą.

Vyrams – stiprūs, šipriniai, moterims – klasikiniai aromatai

„Vyrai verslininkai labiau linkę į stipresnius, šiprinius aromatus. Tokie aromatai išsiskiria kvapo intensyvumu. Pasiteiravus, kodėl būtent toks aromatas, dažnas vyras atsako, kad stiprus aromatas simbolizuoja stiprų vyrą, koks ir turėtų būti verslininkas“, – kalbėjo pašnekovė.

Moterys verslininkės labiausiai mėgsta klasikinius aromatus. Dažniausiai tokie kvapai yra gėliniai, jaučiamos muskuso, tongapupių natos. Kaip populiariausius aromatus „KristiAnos“ atstovė įvardijo CHANEL „No. 5“, THIERRY MUGLER „Angel“, labai mėgstami prekių ženklai BALENCIAGA, GUERLAIN, CREED, XERJOFF, BOIS 1920.

Moterys, nesvarbu, ar verslininkės, skirsto kvapus į dieninius, vakarinius bei laisvalaikio. Pasirinktas kvapas atspindi jų nuotaiką ir savijautą.

Bandykite, ieškokite savo kvapo

Paklausta, kokios yra verslininkams skirtų kvapų, kvepalų tendencijos, „KristiAnos“ atstovė J. Ryliškytė teigė, kad anksčiau verslininkai rinkdavosi Lietuvoje jau puikiai žinomų ir populiarių prekių ženklų aromatus. Pastaruoju metu smarkiai populiarėja nišiniai, išskirtiniai aromatai, jų parduodama vis daugiau. „Nenuostabu, kad visko matę verslininkai ieško naujovių, išskirtinumo, įdomių aromatų, tokių kaip CREED, XERJOFF, BOIS 1920, KARLOFF, JOVOY PARFUMS. Dažnas verslininkas, įsigijęs mėgstamą, išskirtinio prekių ženklo aromatą, nekeičia jo metų metus“, – sakė pašnekovė.

Kiek kainuoja?

Lietuvoje vyrauja klaidinga nuomonė, kad geri kvepalai turi būti labai brangūs. Be abejo, yra ir itin brangių kvepalų, kurių kainos siekia 2 000 eurų, tačiau tokių Lietuvos rinkoje vargu ar rastume. Kvepalai, kaip ir bet kuri kita prekė, yra skirti įvairiems pirkėjams, tad atminkite, kad jie sukelia pojūčius, kurie gali suteikti daugiau pasitikėjimo savimi arba tiesiog pakelti nuotaiką.

Kvapas apibūdina asmenybę

Galima teigti, kad mėgstantys sodrius, sunkius kvapus žmonės yra rimti, žinantys, ko nori. Lengvus, gaivius kvapus renkasi jaunesni, labiau atsipalaidavę žmonės. Kita vertus, nereikia pamiršti, kad bėgant laikui mūsų skonis keičiasi, tad ir kvepalus renkamės kitokius. Nebijokite išbandyti naujų kvapų – galite apie save sužinoti daug nauja.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.