...

Didžiausias pasaulyje kūrybiškumo festivalis

Verslas

2012.06.25

Autorius: bzn start

Temos: .

Didžiausias pasaulyje kūrybiškumo festivalis

Lauko reklamos katekorijos Grand Prizo laimėtojas „Coca Cola“ „Coca Cola“ nuotr.

Birželio 17-23 dienomis įvykusio didžiausio pasaulyje kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) metu, kartu su geriausiais pasaulio kūrybininkų darbais, varžėsi ir 11 projektų iš Lietuvos. Šiemet vertinimui iš viso pateikta 34,3 tūkst. reklamos, marketingo bei ryšių su visuomene projektų iš viso pasaulio.

Festivalyje buvo atrinkti laimėtojai ir įteikti apdovanojimai „Kūrybiškumo efektyvumas“, „Pardavimų skatinimas“, „Media“, Mobilus“ ir „Lauko reklama“ kategorijose.

„Pardavimų skatinimo“ Kategorijoje Grand Prizas atiteko Crispin Porte + Bogusky už „Smulkus verslas įgauna oficialią dieną“ (angl. „Small Business gets and official day”)

„Kūrybiškumo efektyvumas“ kategorijoje buvo peržiūrėti viso 92 projektai ir įteiktas Grand Prizas Unilever už „Axe ‘Excite’ – Returning to Universal Truths to Create Global Hits“.

„Media“ kategorijoje buvo peržiūrėti 3247 projektai. Grand Prizas atiteko Manning Gottlieb OMD (Londonas) už Google pristatymą „Google Balso Paieška“ (angl. Google Voice Search)

„Mobile” kategorijai buvo pateikti viso 965 projektai iš 47 šalių. Pirmasis Grand Prizas buvo įteiktas už Google projektą “’Hilltop Re-imagined for Coca-Cola’.

Antrasis Grand prizas įteiktas Jung von Matt (Hamburgas) už “Nematomas vairuotojas” (angl. The Invisible Drive) „Lauko reklama” kategorijoje iš 4.843 projektų Grand prizas atiteko Ogilvy (Šanchajus) už “The Coca-Cola Company”

Lietuvių projektai

Lietuvių kurti projektai pretendavo į 5-ių kategorijų apdovanojimus: geriausios televizijos ir kino, spaudos reklamos, lauko reklamos, pardavimų skatinimo ir viešųjų ryšių kampanijos titulus. Televizijos ir kino kategorijoje trofėjų siekia trys darbai: kino teatro „Pasaka“ reklama „Pop-up nightmare“, „Not Perfect Y&R“ su tarptautiniam Kauno kino festivaliui sukurta „The Dog“ reklama ir reklamos agentūra „New!“ su „Viasat“ komedijų festivaliui skirta reklama „Sad Killers“.

Spaudos kategorijoje į laimėjimus pretendavo 4 lietuviški projektai: 3-is iš jų – „Mobi Dick“, „Metamarphosis“ ir „Animal Farm“ – knygynui „Mint Vinetu“ sukūrė reklamos agentūra „New!“, o agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ į laimėjimą pretenduoja su Kauno zoologijos sodui kurta reklama „Snake“.

Po vieną šalies atstovą turėjome lauko ir pardavimų skatinimo kategorijose. Reklamos agentūra „Not Perfect Y&R“ lauko kategorijoje dalyvavo su „Coffe Inn“ reklama, o „Adell Taivas Ogilvy“ pardavimų skatinimo kategorijoje – su „Utenos Speechless“ kampanija. Integruotos komunikacijos kompanija „VIP Communications“, dirbusi su „Eurobasket 2011“ ir sukūrusi mušinėjamų kamuolių akciją, bei Tarptautinio Vilniaus oro uosto rengta viešųjų ryšių skrydžių skatinimo kampanija „Recharge In Vilnius Postcard“, kurios kūrybinės idėjos autoriai – reklamos agentūra „Not Perfect Y&R“, pretendavo į trofėjus „PR Lions“ kategorijoje.

Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai”, birželio 17-23 d. įvykusio Prancūzijoje, Kanuose, yra didžiausias tokio tipo renginys pasaulyje. Festivalio svečiai šiais metais galėjo apsilankyti net 57-iuose seminaruose, 20-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo pamokose, reklamos peržiūrose, parodose bei apdovanojimų ceremonijose.

Daugiau informacijos apie festivalį rasite čia http://www.canneslions.com

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.