9 žingsniai, kaip verslui augti neapibrėžtumo sąlygomis

Verslas

2020.09.03

Autorius: Emilija Zareminaitė

Temos: .

9 žingsniai, kaip verslui augti neapibrėžtumo sąlygomis

Živilė Glaveckaitė. / Asmeninio archyvo nuotr.

Pandemija visame pasaulyje sukėlė neapibrėžtumą, kuris neabejotinai pakeitė mūsų mąstymą, daug veiklų perkėlė į skaitmeninę erdvę, privertė keisti elgseną ir ieškoti kitokių kiekvienam priimtinų sprendimų. Kartu pandemija vertinama kaip rizika, kurios niekas iki galo nemoka valdyti ir nežino, kokį poveikį ji dar gali padaryti. Po pirmos koronaviruso bangos verslas žingsnis po žingsnio atsigavo, grįžo į rinką. Tačiau neslepiama – pasirengimas kitai bangai būtinas. Žinių centro augančiam verslui „bzn start“ įkūrėja bei strategė Živilė Glaveckaitė įsitikinusi, kad tinkamai pasiruošti dar tikrai yra laiko, ir pateikia keletą reikšmingų patarimų, kurie padės pasiekti geresnių rezultatų.

  1. Užtikrinkite įmonės judrumą.

Šių dienų kontekste ypač reikšminga per kuo trumpesnį laiką sukurti vertę galutiniam vartotojui ar užsakovui. Tai yra nelengvas uždavinys kiekvienai įmonei, todėl svarbu nelaukti pablogėjusių sąlygų, bet kasdienėje veikloje naudotis operatyviu ir strateginiu judrumu. Būtina nuolat dėlioti įvairius scenarijus, tinkamus įgyvendinti čia ir dabar, o ne laukti ateities.

  1. Organizuokite darbą taip, lyg išgyventumėte pandemiją.

Jei darbuotojai linkę dirbti lanksčiai, verta pagalvoti apie lanksčią darbo vietą pagal poreikį, o ne ilgalaikę nuomą. Jei tokias galimybes leidžia darbo specifika, žinoma. Tam ypač tinkamos bendradarbystės erdvės.

  1. Užtikrinkite kokybišką aptarnavimą.

Svarbu užtikrinti ne tik kokybišką paslaugų bei prekių suteikimą, bet ir jų priėmimą, operatyvų pristatymą iki kliento, kaip įmanoma daugiau organizuojant nuotolinį darbą.

  1. Siūlykite savitarnos paslaugas.

Svarbiausia, kad savitarna veiktų tada, kai klientui to labiausiai reikia, atsižvelgiant į prekės ar paslaugos specifiką. Klientui turi būti paprasta užsisakyti prekes ar paslaugas internetu 24 valandas per parą, suteikiama garantija, aišku, kokios grąžinimo sąlygos ir kada prekės bus pristatytos (galimybė stebėti pristatymą), ar įmanoma greita paslauga už papildomą mokestį.

  1. Pasirūpinkite sklandžia ir operatyvia komunikacija internetu.

Pokalbių robotai (angl. chatbots) naudoja dirbtinį intelektą ir yra skirti susirašinėjimui automatizuoti. Tai puiki priemonė, leidžianti pasiekti savo potencialius klientus, sulaukti svarbaus grįžtamojo ryšio, praplėsti el. pardavimo kanalus. Taip pat reikia nepamiršti apie operatyvų bendravimą – atsakymus į klausimus socialiniuose tinkluose, el. paštu.

  1. Įmonės komunikaciją orientuokite į vartotoją.

Aiškiai atsakykite sau į klausimus: kodėl klientas perka ar teiraujasi jūsų prekių ar paslaugų, kokių baimių ir nuogąstavimų jis gali turėti tam tikru metu? Dėliokite galimus scenarijus jau dabar.

  1. Išlikite aktualūs dabartiniams vartotojų poreikiams.

Būtina įsitikinti, kad jūsų įmonė ar prekių ženklas reaguoja į pandemiją ir jūs suprantate savo esamus ar potencialius klientus. Atsakykite į klausimą, kaip jūsų paslaugos ar prekės gali padėti šiuo laikotarpiu.

  1. Būkite naudingi savo auditorijai.

Padėkite savo klientams tiksliai suprasti veiksmus, kurių reikia imtis, kas galėtų būti naudinga jiems ir jų šeimoms ar artimai aplinkai. Tai suteiks aiškias kryptis jūsų įmonei, kaip kurti tikslingą judrią rinkodaros strategiją.

  1. Atsisakykite perteklinės informacijos.

Rinkdami informaciją apie klientus, trumpinkite įsigijimo, registravimo laiką ir laikykitės BDAR reikalavimų.

 

Ekspertai

Živilė Glaveckaitė

Živilė Glaveckaitė

„bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.