...

5 priežastys verslui įsikurti bendradarbystės erdvėje

Verslas

2018.08.13

Autorius: Kristina Jugulytė

Temos: .

5 priežastys verslui įsikurti bendradarbystės erdvėje

Vytautė Tutkutė. „Technopolio“ nuotr.

2011 m. bendradarbystės erdvių skaičius pasaulyje siekė 1 130, o 2017 m. išaugo iki 13 800. Ekspertai prognozuoja, kad 2020 m. kas antra verslo įmonė ar laisvai samdomas specialistas rinksis bendradarbystę. Ir nors apie šį darbo stilių mūsų šalyje kalbama vis dažniau, tačiau dar populiaru manyti, kad bendradarbystės erdvė – tai triukšminga kavinė. Čia dirbantys žmonės įvardija pranašumus, kuo bendradarbystė lenkia tradicinį biurą ar darbą iš namų.

Vienija panaši specifika

„Informacinių technologijų laikais daugelio mieste dirbančių žmonių veikla išoriškai niekuo nesiskiria: kompiuteris, pasitarimas su kolegomis, pokalbis telefonu, korespondencijos gavimas ar siuntimas, kavos ar pietų pertrauka, verslo susitikimas kavinėje. Vadinasi, tomis pačiomis bendradarbystės erdvėmis gali naudotis labai skirtingų specialybių žmonės“, – aiškina „Technopolio“ paslaugų vadovė Vytautė Tutkutė ir priduria, kad bendradarbystės erdvė – modernus produktas, turintis dalijimosi ekonomikos ir atvirų socialinių ryšių bruožų.

Pašnekovė pastebi, kad naujai susikūrusios ar ką tik į rinką įžengusios įmonės dažniausiai nežino, kiek darbuotojų joms reikės rytoj. Todėl nesinori įsipareigoti ilgalaikėmis patalpų nuomos, administravimo, įvairių kitų paslaugų teikimo sutartimis. UMA erdve drąsiai gali naudotis ir ką tik franšizę įsigijęs verslas, ir tarptautinis investuotojas su nauju, skubiu projektu konkrečioje šalyje ar laisvai samdomas specialistas, kuriam reikia darbo vietos kelioms valandoms per dieną. Bendradarbystės erdvė tiktų ir dvi savaites trunkančiam metinių planų aptarimui su kolegomis iš padalinio užsienyje.

Pagrindiniai pranašumai

Lanksti sutartis. Rinkdamiesi bendradarbystės erdvę, patys galite nuspręsti, kuriam laikotarpiui norite įsigyti narystę: dienai, savaitei, mėnesiui ar ilgesniam laikui. Telkite dėmesį į savo darbus, projektus ir nesukite galvos dėl ilgalaikių įsipareigojimų.

Prisitaiko prie jūsų komandos dydžio. Augant darbuotojų skaičiui, įprastame biure dažnai darosi ankšta, o jei komanda sumažėja, jūs ir toliau mokate už įkurtas darbo vietas ar tuščias konferencijų sales. Bendradarbystės erdvė prisitaiko prie jūsų komandos dydžio: galima lengvai pridėti ar sumažinti darbo vietų, susitikimams išnaudoti bendras erdves ar rezervuoti konferencijų sales pagal poreikį.

Modernu, stilinga ir funkcionalu. Bendradarbystės erdvėje rasite patogius krėslus, reguliuojamo aukščio stalus, vaizdo konferencijų kambarius. Galėsite jaukiai įsikurti pokalbiams telefonu skirtoje būdelėje ar diskutuoti kūrybiškoje aplinkoje su patogiais krėslais, rašymo lenta bei kitais darbui reikalingais sprendimais. Tokioje aplinkoje lengva dirbti, produktyviai ir kūrybiškai atlikti užduotis.

Dalytis kartu pigiau. Kokybiška kava, geriamasis vanduo, kavos aparato, spausdintuvo priežiūra, popierius, biuro valymas, korespondencija – visu tuo pasirūpina bendradarbystės erdvės administratorius. Tai gerokai sumažins jūsų biuro administravimo išlaidas bei sutaupys laiko.

Erdvė profesionalams ir naudingos pažintys. Dirbant iš namų, nuolat kyla įvairių pagundų: susitvarkyti drabužių spintą ar iškrauti indus iš indaplovės – visa tai atima daug brangaus darbo laiko, išblaško. Bendradarbystės erdvė nuteiks darbui. Vienintelė pagunda, kuri atitrauks dėmesį bendradarbystės erdvėje, – tai naujų idėjų ar sprendimų pasiūlantis pokalbis su kolega ar potencialiu verslo partneriu. Pasirinkę bendradarbystės erdvę, tampate ne bet kokios, o progresyvios verslo bendruomenės dalimi.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.