...

20 svarbiausių faktų apie atsiliepimus internete

Verslas

2018.07.15

Autorius: Juliana Miliut

Temos: , , .

20 svarbiausių faktų apie atsiliepimus internete

20 svarbiausių faktų apie atsiliepimus internete. Pexels.com nuotr.

Įmonė teikia paslaugas klientams, o šie perduoda savo patirtį pasauliui internetu, dažniausiai atsiliepimų ir apžvalgų pavidalu, taip prisidėdami prie kiekvieno verslo skaitmeninės istorijos kūrimo. Pagal Vendasta pateiktus duomenis, daugiau nei 88 proc. interneto pirkėjų remiasi atsiliepimais kaip vienu iš rodiklių, priimdami sprendimą įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugą, tad klientų atsiliepimai internete yra svarbūs verslo reputacijai, ypač vietinio.

 

1. 40 proc. vartotojų susidaro nuomonę perskaitę 1–3 atsiliepimus.

2. 43 proc. vartotojų bent kartą per mėnesį ieško įmonės remdamiesi atsiliepimais.

3. 33 proc. vartotojų mano, kad visų vietos verslų tinklalapiai privalo turėti versiją, skirtą mobiliesiems telefonams, palyginti su 25 proc. 2013 metais.

4. 61 proc. vartotojų yra linkę kreiptis į vietos įmonę, jeigu ji turi mobiliesiems telefonams pritaikytą svetainę.

5. Tik 12 proc. vartotojų yra pasiruošę skaityti daugiau nei 10 atsiliepimų, palyginti su 16 proc. 2014 metais.

6. 26 proc. vartotojų teigimu, svarbu, kad vietinis verslas atsakytų į paliktus atsiliepimus.

7. Tik 14 proc. vartotojų nuspręstų naudotis vienos ar dviejų žvaigždučių reitingą turinčio verslo paslaugomis ar prekėmis.

8. 57 proc. vartotojų naudotųsi trijų žvaigždučių reitingu.

9. 94 proc. vartotojų naudotųsi keturių žvaigždučių reitingu.

10. 95 proc. vartotojų įtaria cenzūrą ar suklastotus atsiliepimus, jeigu nemato neigiamų atsiliepimų.

11. Patikimumas (27 proc.), kompetencija (21 proc.) ir profesionalumas (18 proc.) išlieka svarbiausiais aspektais vartotojams.

12. „Iš lūpų į lūpas“ vis dar yra populiariausias rekomendacijų vartotojams būdas, nors per metus ir sumažėjo 2 procentais.

13. Daugiau nei pusė vartotojų nuo 18 iki 34 metų teigia, kad atsiliepimais internete pasikliauja labiau nei draugų ir šeimos narių.

14. Trys pagrindinės interneto platformos, skirtos apžvalgoms, kuriose naudojamas didžiausias pasaulinis srautas, yra: „Yelp“, „Tripadvisor“, „Foursquare Tweet“.

15. 58 proc. vartotojų teigia, kad per pastaruosius penkerius metus jie vis dažniau palieka atsiliepimų internete, remdamiesi klientų aptarnavimo patirtimi.

16. 100 proc. klientų, kurie kasmet išleidžia daugiau nei 150 tūkst. JAV dolerių, tikina, kad dažniau palieka neigiamų atsiliepimų apie klientų aptarnavimą.

17. Atsiliepimai, kurių yra daugiau nei 50 vienam produktui, gali pakelti konversijų rodiklius iki 4,6 procento.

18. 64 proc. vartotojų perskaitys atsiliepimus internete įsigydami techniką.

19. Pakaktų 1–3 blogų atsiliepimų, kad atbaidytų daugumą (67 proc.) pirkėjų nuo tam tikros paslaugos ar prekės įsigijimo.

20. Jei verslas greitai ir efektyviai išsprendžia savo problemą, 95 proc. nepatenkintų klientų sugrįžta.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.