Lietuviški laikrodžiai – dar neatrasta mados sritis?

Verslas

2016.02.21

Autorius: Gražina Vincel

Temos: , .

Lietuviški laikrodžiai – dar neatrasta mados sritis?

Lietuviškų laikrodžių „Faust“ kūrėjai - Rolandas Žigonis ir Darius Kališauskas. Asmeninio archyvo nuotr.

Mintis sukurti lietuviškų laikrodžių dizainą vaikystės draugams Rolandui Žigoniui ir Dariui Kališauskui gimė prieš metus. Dabar pirmąją laikrodžių kolekciją sudaro penki modeliai. Pasak kūrėjų, šie rankiniai laikrodžiai išsiskiria baltišku stiliaus pojūčiu, o jų pavadinimą „Faust“ įkvėpė Johanno Wolfgango von Goethe’s poema.

„Lietuvos dizainerių sukurtų drabužių ir papuošalų gausu įvairiose parduotuvėse bei butikuose, o laikrodžiai – dar neatrasta mados sritis. Laikrodžių pasaulis traukia savo subtilumu, dizaino galimybėmis ir erdve filosofijai“, – idėjos užuomazgas atskleidžia R. Žigonis.

 

„Pirminis noras buvo surinkinėti laikrodžius Lietuvoje, tačiau pasidomėjome ir nusprendėme, kad ekonomiškesnis ir kokybiškesnis variantas būtų patikėti laikrodžių gamybą jau patyrusiai įmonei“

D. Kališauskas

 

Gamina užsienyje

Pašnekovai sako norėję sukurti laikrodį, kuris būtų ne tik įdomaus dizaino, bet ir turėtų gerus techninius parametrus. Taigi laikrodžių koncepcija ir dizainas sukurti Lietuvoje, o juose tiksi japoniški „Miyota“ mechanizmai, kurių elementų veikimo laikas siekia 10 metų. Vis dėlto laikrodžiams gaminti pašnekovai pasirinko užsienio įmonę.

„Pirminis noras buvo surinkinėti laikrodžius Lietuvoje, tačiau pasidomėjome ir nusprendėme, kad ekonomiškesnis ir kokybiškesnis variantas būtų patikėti laikrodžių gamybą jau patyrusiai įmonei. Gamintojas yra daugiau nei 20 metų laikrodžių gamybos patirtį turinti Azijos įmonė, kuri pagal užsakymą gamina laikrodžius daugybei pasaulyje žinomų prekių ženklų“, – dėsto D. Kališauskas.

Pasak verslininkų, kuriant tokius laikrodžius didžiausias sunkumas buvo tiksliai išpildyti techninį dizainą: „Mūsų laikrodžio korpusas yra „lugless“, t. y. be kojelių, skirtų apyrankei tvirtinti. Apyrankė pritvirtinama prie paties korpuso. Tokio korpuso laikrodžių gamintojai nebuvo darę, todėl teko išspręsti klausimus dėl sandarumo ir pritaikymo ergonomiškai nešioti.“

Tikisi atverti užsienio rinkos duris

Abu idėjos sumanytojai papildo vienas kitą: R. Žigonis yra baigęs restauravimo studijas ir dirba reklamos agentūroje, o D. Kališauskas domisi įvairiais mechanizmais ir užima vadovo pareigas transporto logistikos įmonėje. Tad pirmasis kuria laikrodžių dizainą, yra atsakingas už rinkodarą ir sklaidą, o antrasis rūpinasi organizaciniais reikalais bei finansais.

Verslininkai skaičiuoja, kad pradinės investicijos siekė apie 7 tūkst. eurų, kuriuos skyrė iš asmeninių lėšų. Kadangi biudžetas šiam projektui nebuvo didelis, naujiems klientams pritraukti pasitelkti socialiniai tinklai. Šiuo metu pašnekovai taip pat derasi su keliomis e. laikrodžių parduotuvėmis Jungtinėje Karalystėje ir Skandinavijos šalyse. Jie viliasi, kad būtent užsienio pirkėjai paskatins didesnį laikrodžių pardavimą.

FAUST Watches

204-1456004352-661424.jpg 204-1456004352-507027.jpg 204-1456004352-537850.jpg 204-1456004352-288715.jpg 204-1456004352-275791.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.