Ateities batai visiems gyvenimo atvejams
2022.07.26
Temos: Startuolis, Technologijos, Verslo pradžia.
Ar gali būti batai visiems gyvenimo atvejams? Juk reikia vienų batelių prie suknelės, kitų batelių pasivaikščiojimui, dar vienų į darbą, ketvirtų į vakarėlį. Vykstant į kelionę reikalingas atskiras lagaminas vien batams, bet verslo Muistore.eu įkūrėja Roberta Birgiolė verslioms, greitą gyvenimo tempą gyvenančioms moterims siūlo batelius besikeičiančiais kulnais.
Roberta Birgiolei greitas gyvenimo tempas padiktavo verslo idėją: „Dažnai susidurdavau su problema, kad po darbo ofise vykdavau į miestą susitikti su draugėmis, tačiau neturėdavau laiko grįžti namo persirengti ar pasikeisti batų“, – prisimena pašnekovė. Vykstant į kelionę ar komandiruotes verslios, keliaujančios moterys, nuolat susiduria su problema, jog lagamine trūksta vietos dar vienai porai batelių. Greitas didmiesčių gyvenimo tempas įtakoja poreikį greito prisitaikymo prie įvairių aplinkybių.
Sunkumai su tiekėjais
„Supratau, kad idėja dar ne viskas, buvau mačiusi internete batelius su besikeičiančiais kulnais, bet Lietuvoje jų rasti nepavyko, tuomet ir gimė ši idėja – juos atvežti į Lietuvą“, tačiau rasti tiekėjus tapo sudėtinga misija dėl keleto priežasčių: pirmiausia – nebuvo daug tokių tiekėjų, kurie gamintų batus pagal šią unikalią technologiją kokybiškai, kiti nenorėjo pardavinėti Lietuvoje argumentuodami tuo, kad per maža rinka. Tretiems netiko, kad tai jauna ir startuojanti kompanija: „Tačiau ilgų paieškų dėka suradome vieną tiekėją, kuris savo technologiją planavo parduoti kitai įmonei, tad mums atsirado galimybė nupirkti dalį batelių, kuriuos sėkmingai atvežėme į Lietuva“, – džiaugiasi Roberta. Toliau vyksta derybos su Italijos dizaineriais, kuriančiais ta pačia technologija tik dar daugiau įvairių dizainų.
Prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos
Šio verslo tikslas padėti žmogui prisitaikyti šiame greitame amžiuje, pristatyti unikalius, inovatyvius produktus, kurie skatintų tvarumą, daugiafunkcionalumą, bet svarbiausia leistų patogiai bei efektyviai prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos.
Bateliai besikeičiančiais kulnais – tai dešimtmetį tobulinta inžinierių technologija. Ši technologija buvo sukurta ir tobulinta Vokietijoje, pagaminta Ispanijoje. Ši technologija sudėtinga šio prekės ženklo paslaptis. Ji sukurta taip, kad padas puikiai prisitaiko prie kulniuko aukščio, kulnas puikiai prisitvirtina prie batelio. „Šioje gamykloje gaminami ir kiti pasaulyje žymūs prekių ženklų batai, tai, manau, daug pasako apie produkto kokybę. Šiems bateliams atrinktos labai aukštos kokybės medžiagos, dar ir dėl to, kad padas lankstosi, medžiaga turi būti standi ir kokybiška“, – pasakoja Roberta.
Šie batai neskirti „greitajai madai“ – tai ateities batai
Batelių dizainai yra klasikinio stiliaus, jie neskirti ,,greitajai madai“, net ir po penkmečio jie bus vis dar madingi. „Galėčiau pasakyti, kad tai yra ganėtinai saugūs stiliai, su kuriais neprašausi. Dominuoja juoda ir nude spalvos bateliai, tačiau kulniukai – įvairių spalvų. Dėl šios priežasties jie ir yra tokie unikalūs, pritaikomi prie įvairių stilių ar spalvų tik pasikeitus kulniuką. Mano mėgstamiausi turbūt yra juodi bateliai su juostele, nes juos galima pritaikyti prie bet kokio stiliaus. Ar tai būtų džinsai su marškinėliais ar proginė suknelė“, – patirtimi dalinasi pašnekovė. Tokių batų prekybos centruose nerasite, Roberta mano, kad šie batai tai ateitis: „gyvename greitame tempe, tad šie batai padeda prisitaikyti prie jo ir neatsilikti“.
Ateityje platus inovatyvių prekių asortimentas
Šiuo metu taip pat yra siūlomi akiniai su besikeičiančiai rėmeliais, leidžiančiais turėti daug stilių vienu metu, nusipirkus tik vieną akinių porą.
Planuose įvairūs produktai, kurie atspindėtų daugiafunkcionalumo, tvarumo, inovatyvumo idėjas: „Kalbamės su įvairiais unikalių produktų tiekėjais, pavyzdžiui, maudymukai su unikalia medžiaga, leidžiančia įdegti be juostelių, tik iš įvairių perdirbtų medžiagų pagaminti kedai, Zip batai ir ne tik. ,,Muistore“ įsivaizduojame ne tik kaip el. parduotuvę, o kaip bendruomenę, kurioje susirenka panašaus mąstymo žmonės, ieškantys produktų padedančių jų kasdienybėje“, – pasakoja pašnekovė. Ieškomi ir bendradarbiauti norintys partneriai.
Siekiama prekės ženklo žinomumo
Šiuo metu šis startuolis daugiausia dėmesio turi skirti prekės ženklo komunikacijai, pasiekti klientą, papasakoti apie savo prekės unikalumą. Tačiau startuoliams tai būna pakankamai sudėtinga padaryti dėl apyvartinių lėšų trūkumo: „Mažoje įmonėje biudžetas yra labai skaičiuojamas. Komunikacijos priemonių begalės, tačiau didžioji dauguma reikalauja labai daug investicijų. Šiai dienai daug investuojame į žinomumą, taip pat ieškome komunikacijos priemonių, kurios atsipirktų. Produktas gali būti nuostabus, tačiau nepasiekiant tikslinės auditorijos, prekės unikalumas praranda savo galią“, – pasakoja idėjos autorė.
Roberta taip pat mano, jog viena iš sėkmingo verslo dedamųjų yra tikėjimas savo produktu, geležinė kantrybė, darbas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.