„Amazon“ tapo penktu lankomiausiu puslapiu pasaulyje
2020.12.15
Temos: Pardavimai, Technologijos.
Dar rudens pradžioje „Buy Shares“ atliktas tyrimas ir gauti duomenys atskleidė, kad per rugsėjo mėnesį „Amazon“ tapo penktu lankomiausiu puslapiu pasaulyje. Per mėnesį šios internetinės mažmeninės prekybos milžinės svetainė sulaukia daugiau nei 5 mlrd. apsilankymų.
COVID-19 padėjo iškilti
Pateikti duomenys rodo, kad „Amazon“ buvo viena iš bendrovių, kurios platformos lankomumas dėl koronaviruso smarkiai išaugo, palyginti su kitų rinkų dalyviais.
Norėdami įsigyti bet kokių buitinių prekių, vartotojai dažnai užsukdavo į „Amazon“, nes fizinė prekyba daugelyje pasaulio valstybių buvo stipriai suvaržyta arba visai uždrausta. Tyrėjai pastebi, kad „Amazon“ turėtų tikėtis ir tolesnio augimo, mat, pandemijai nesiliaujant, dauguma šalių blokuoja galimus žmonių kontaktus, tad ribojama ir fizinių verslų veikla.
Remiantis „Google“ paieškos užklausomis, akivaizdu, kad „Amazon“ tapo pagrindine interneto svetaine tarp skirtingų vartotojų visame pasaulyje. Svarbu paminėti, kad ši platforma įsitaisė tarp socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip „Facebook“ ir „Instagram“. Tai rodo, kad vartotojai „Amazon“, ko gero, rinkosi ne tik kaip apsipirkimo, bet ir kaip laiko praleidimo platformą.
Žinoma, tikslinga pabrėžti, kad „Amazon“, būdama didžiausia rinkos žaidėja, turėjo ir ženklų pranašumą pandemijai prasidėjus. Kai didelė dalis internetinės prekybos platformų strigo dėl tiekimo grandinės trukdžių, „Amazon“ galėjo veikti be didesnių nesklandumų, taip pelnydama dar didesnį vartotojų pasitikėjimą bei lankomumą.
Orientuota į patogumą vartotojams
„Buy Shares“ tyrimo rezultatus pristatantis skaitmeninių prieigų specialistas, redaktorius Justinas Baltrušaitis teigia, kad „Amazon“ sėkmės paslaptis – nuolatinė orientacija į vartotojų poreikius.
„Dauguma pirkėjų internete paprastai ieško patogumo, o „Amazon“ sugebėjo pasinaudoti šia tendencija ir pritraukti daugiau lankytojų. Čia vartotojai gali įsigyti visas prekes ir būti užtikrinti dėl patikimo pristatymo. Platformos vartotojai naudojasi pasaulinio lygio klientų aptarnavimu. Amerikiečių kompanija sukūrė daugybę naudingų įrankių, kuriuos vartotojai gali naudoti norėdami sekti savo siuntas, be didesnių sunkumų jas grąžinti ar pakeisti. Viskas vyksta greitai ir paprastai, tad nėra ko stebėtis, kad „Amazon“ ir toliau laikoma labiausiai į klientus orientuota įmone pasaulyje. Būtent toks ir yra šios kompanijos tikslas“, – pristato J. Baltrušaitis.
Spalvingas dešimtukas
Tyrimo metu išskirtas pirmasis dešimtukas populiariausių ir gausiausiai lankomų interneto svetainių pasaulyje. Nieko keista, kad pirmą vietą užėmė paieškos sistemos milžinė „Google“. Šis puslapis per mėnesį aplankomas per 105 mlrd. kartų. Antroje vietoje rikiuojasi vaizdo turinio platforma „Youtube“ su 36,4 mlrd. lankytojų per mėnesį. Trečia vieta atitenka socialiniam tinklui „Facebook“, ketvirta – informaciniam portalui „Wikipedia“, atitinkamai 25,3 ir 17,5 mlrd. apsilankymų.
Penktoje vietoje įsikūrė jau aptartoji platforma „Amazon“, kiek žemiau, šeštoje vietoje, dar vienas socialinis tinklas „Instagram“ su 5,2 mlrd. apsilankymų ir po jo esantis septintasis portalas „Yahoo“ su 4,9 mlrd. apsilankymų per mėnesį. Paskutines tris dešimtuko vietas paeiliui išsirikiavę užima: suaugusiesiems skirtas portalas „Pornhub“, socialinis tinklas „Reddit“ bei suaugusiesiems skirto turinio platforma „Xvideos“, atitinkamai renkantys po 4,9 mlrd., 4,5 mlrd. ir 4,3 mlrd. apsilankymų per mėnesį.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.