Startuolis „Boomio“ pritraukė 550 tūkst. eurų: meta iššūkį pasenusiai klientų lojalumo rinkai
2022.08.31
Temos: Finansai, Marketingas, Startuolis, Technologijos.
Po pandemijos klientų pritraukimas tapo dar brangesnis ir sunkiau prieinamas mažosioms ir vidutinėms įmonėms. Skaitmeninė klientų lojalumo platforma sprendžia klientų išlaikymo ir pritraukimo iššūkius ir tolesniam verslo vystymui neseniai pritraukė 550 tūkst. eurų investiciją.
Po COVID-19 pandemijos klientų pritraukimas tapo dar brangesnis: socialinės žiniasklaidos reklamos kaina beveik padvigubėjo, o jos veiksmingumas sumažėjo dėl pokyčių privatumo politikoje, dėl kurių tapo sunkiau reklamuotis naujiems klientams. Dėl šių priežasčių dauguma įmonių nepajėgia atlikti pakankamai veiksmų, kad išlaikytų klientus, nes egzistuojantys įrankiai yra sunkiai integruojami, reikalauja daug laiko ir brangiai kainuoja.
Lietuvoje susikūręs startuolis siekia rinkai suteikti sprendimą, kuris palengvintų klientų pritraukimo procesą, o šių išlaikymas taptų pigesnis. Per pastaruosius metus sėkmingai 3 kartus padidinusi pajamas Baltijos šalyse, „Boomio“ – skaitmeninė klientų lojalumo įrankių kūrimo platforma – neseniai pritraukė 550 000 EUR papildomą finansavimą. Šią investiciją jie panaudos savo produktui tobulinti ir plėtrai į Vokietijos rinką.
Dabartinį investicijų etapą sudarė „Lighthouse Ventures“ ir 4 Europos angelų investuotojų grupė. Pernai „Boomio“ gavo 215 000 € investiciją iš 2 LitBAN investuotojų ir rizikos kapitalo fondų – 70V ir Startup Wise Guys.
„Padėsime mažoms ir vidutinėms įmonėms atrasti savo lojalius klientus, kurie generuoja ~80% pajamų, ir suteiksime paprastus bei efektyvius įrankius, padėsiančius joms augti iki 2,5 karto greičiau nei konkurentai“, – sako Jonas Davalga, generalinis Boomio direktorius ir įkūrėjas.
Centralizuoja visus taupymo būdus
„Boomio“ siekia pakeisti dabartinę klientų lojalumo rinką, kurioje lojalumo programos yra pasenusios arba daugumai verslų neprieinamos. Poreikis pokyčiams ypatingai sustiprėjo dėl dabartinio ekonominio nuosmukio ir infliacijos, kuomet taupymas tapo vienu svarbiausių vartotojo rūpesčių. Nors dalyvavimas lojalumo programose yra vienas iš būdų, kaip sutaupyti, išlaikyti daugybę plastikinių kortelių ir popierinių kuponų tampa sudėtinga. O mobiliųjų aplikacijų kūrimas patiems daugeliui įmonių yra per brangus.
„Boomio“ šią problemą sprendžia centralizuodama visus galimus taupymo būdus (kuponus, korteles, nuolaidas ir t. t.) ir suteikdama paprastą būdą naudotis jų internetine platforma ir programėle, kurioje lojalumo sistemos sukūrimas užtruks ne mėnesius ar savaites, o vos kelias valandas.
„Matome didžiulį potencialą „Boomio“ komandos darbe ir galimybę sukurti pridėtinę vertę daugeliui mažų ir vidutinių įmonių“, – patvirtina Robert Reich, „Lighthouse Ventures“ investicijų vadovas.
Į vartotoją orientuota „Boomio“ mobilioji programa leidžia vartotojams vienoje vietoje matyti visus savo kuponus, korteles ir galiojančias nuolaidas. Tai padeda sumažinti išlaidas, o tai ypač aktualu ekonominės recesijos kontekste.
Apie „Boomio“
„Boomio“ yra unikali pardavimų augimo, lojalumo ir klientų pritraukimo platforma, skirta bet kokio dydžio mažmeninės ir elektroninės prekybos įmonėms. Jų misija – padaryti skaitmenines klientų lojalumo priemones prieinamas mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios negali sau leisti tokių priemonių kurti pačios. „Boomio“ internetinė platforma ir mobilioji programėlė leidžia įmonėms, už nedidelį abonentinį mokestį, sukurti ir valdyti numatyto atlygio ir lojalumo sistemą.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.