Siūlo dovanoti nepamirštamą patirtį iš skirtingų šalių

Verslas

2019.12.05

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: .

Siūlo dovanoti nepamirštamą patirtį iš skirtingų šalių

Nuotraukos autorius: Tinggly komanda Asmeninio albumo nuotr.

Lietuvių sukurtas startuolis „Tinggly“ pasiūlė netradicinę idėją – kur kas kompleksiškesnį dovanų kupono variantą. Jauno verslo rinkodaros vadovas Mantas Chodosevičius pastebi, kad „Tinggly“ siūlomos dovanų dėžutės leidžia gavėjui pasimėgauti pramogomis ir patirtimi iš daugiau nei 100 pasaulio valstybių.

„Pabandykite įsivaizduoti, kad savo mamos gimtadienio proga norite padovanoti kažką neeilinio. Išsirinkę „Tinggly“ rinkinį, jūs suteikiate savo mamai galimybę rinktis iš daugiau nei 600 skirtingų patirčių galimybių visame pasaulyje. Galbūt ji mėgausis vakariene Paryžiuje, gal skraidys oro balionu Egipte, o gal išsirinks nepamirštamą SPA patirtį Lietuvoje“, – pasakoja pašnekovas.

Be to, verslas išsiskiria ir socialine atsakomybe, mat prisideda prie taršos mažinimo. Už kiekvieną įsigytą „Tinggly“ dovaną komanda įsipareigoja surinkti 15 kg plastiko.

Išskirtiniai rinkoje

„Tinggly“ idėja gimė maždaug prieš penkerius metus Linui Čeikui. Jis, anot M. Chodosevičiaus, yra tikras kelionių fanatikas, o į savo keliones įtraukia ir komandos narius.

„Kartą po mūsų komandos kelionės į Balio salą, kurioje mes dalyvavome gamtosaugos programoje ir rinkome plastiką iš upių, aš supratau, kad pamažu irgi tampu kelionių entuziastu“, – šypsosi M. Chodosevičius, pabrėždamas, kad visa komanda dega kelionėmis ir šia idėja.

Pašnekovas pasakoja, kad sunkiausias dalykas pačioje pradžioje buvo surasti ir atrinkti pakankamą skaičių pramogų visame pasaulyje, sudaryti pirmąsias sutartis, išsigryninti tiekėjų sąrašą ir sukurti patį „Tinggly“ koncepto pagrindą: „Iš esmės, paprastais žodžiais tariant, svarbiausia buvo išgryninti produktą taip, kad jis būtų vertas vartotojų pinigų.“

Šiuo metu rinkoje nėra tiesioginių konkurentų, kurie darytų įtaką lietuvių sukurtam produktui. „Dažniausiai mūsų konkurentai užsiima prekių ir materialinių dovanų pardavimais. Mūsų akimis, tai neprideda jokios pridėtinės vertės vartotojui arba sukuria jos labai mažai. Mūsų komandos mantra – dovanoti istorijas, o ne daiktus, todėl mes remiamės patirčių sukūrimu ir pridėtine verte vartotojui“, – atskleidžia pašnekovas.

Įspūdžių medžiotojai

Paklaustas, ką laiko savo tiksline auditorija, pašnekovas tikina, kad geografinės apibrėžties nelabai laikosi, tikslinę auditoriją labiau lemia būdo bruožai.

„Mūsų klientai – akimirkų medžiotojai. Jie supranta gyvenimo prasmę ir džiaugiasi kiekviena akimirka. Jiems patinka gyvenimą keičiantys potyriai, netikėtos patirtys, taip pat jie dega noru dalintis akimirkomis su savo artimaisiais, padėti ir jiems susikurti savo istorijas, prisiminimus ir patirtis“, – teigia M. Chodosevičius.

Iš to kyla ir esminis iššūkis, su kuriuo startuoliui teko susidurti, t. y. nusistovėjęs visuomenės požiūris į dovanų kultūrą. „Vienas pagrindinių iššūkių buvo universalus ir suniveliuotas požiūris į dovanų dovanojimo kultūrą. Turėjome edukuoti savo vartotojus, kad patirtis yra puiki dovana, kuri lavina žmogų, padeda augti kaip asmenybei ir suteikia nepamirštamų akimirkų. Mes stengiamės paskleisti pasauliui žinutę, kad daiktai yra daiktai ir jie bus pamirštami, o potyrių taip lengvai nepamirši“, – teigia pašnekovas.

Nedidelė komanda

Startuolį „Tinggly“ įkūrė du draugai, verslo partneriai Linas Čeikus ir Alexas Gibbsas. Kurį laiką į verslą buvo investuojama iš savo lėšų, tačiau šiuo metu „Tinggly“ jau jaučiasi subrendęs investicijoms, jų laukia, bet kol kas neskiria tam aktyvių pastangų.

„Tinggly“ šiuo metu sudaro vienuolika asmenų. Kaip patys teigia, tiek reikia svajonių komandai. Rinkodaros vadovas džiaugiasi, kad gana nedidelė komanda sugeba pasiekti reikšmingų rezultatų. Kasmet „Tinggly“ nepaliauja augti ir savo pardavimus padidino net 150 procentų. Dovanų rinkinių jau yra parduota net 110 skirtingų valstybių.

„Mūsų ambicija – nenustoti augti ir tai daryti tik dar greičiau. Tikimės pasiekti 5 mln. eurų vertę, surinkti dar daugiau plastiko iš upių ir taip prisidėti prie pasaulio gerovės“, – atskleidžia M. Chodosevičius.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.