JAV rinkoje veikiantis lietuvių startuolis pritraukė 2 mln. eurų

Verslas

2021.10.14

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , .

JAV rinkoje veikiantis lietuvių startuolis pritraukė 2 mln. eurų

Startuolio įkūrėjai Asmeninio albumo nuotr.

Lietuvių verslininkų Tado Deksnio ir Donato Smailio įkurtas startuolis „Billo“ pranešė, kad per paskutinį investicijų pritraukimo raundą (angl. seed) pritraukė 2 mln. eurų investiciją. 

Pagrindiniai investuotojai šiame etape buvo du Lietuvos rizikos kapitalo fondai: „Practica Capital“ ir „Open Circle Capital“. Prie investicijų, skirtų startuoliui „Billo“, prisidėjo ir tokie verslo angelai kaip Mantas Mikuckas („Vinted“ vykdomasis direktorius), Andrius Baranauskas („Shopify“ produktų vystymo direktorius), Andrius ir Tomas Šlimai („Oberlo“ įkūrėjai).

Kokia „Billo“ veikla?

Startuolis padeda Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) elektroninės prekybos verslams kokybiškai, greitai ir paprastai sukurti vaizdo turinį produktams. Savo veiklą įkūrėjai pristato kaip alternatyvą tradiciniam įmonių ir kūrybinių agentūrų bendravimui. Platforma leidžia įmonėms skelbti užduotis tūkstančių vaizdo įrašų kūrėjų bendruomenei. Jie gauna atlyginimą už sukurtą autentišką turinį. „Billo“ vaizdo įrašų redaktoriai gali papildomai pridėti logotipą, dizaino elementus, antraštes. Galutinis vaizdo įrašų turinys įmonėms kainuoja iki dešimt kartų pigiau, nei tuo atveju, jei visą turinį nuo A iki Z ruoštų pati įmonė. 

Kiek anksčiau augančio verslo žinių centrui „bzn start“ T. Deksnys minėjo, kad startuolio poreikis aiškiai matomas, nes didėja unikalaus turinio poreikis: „Platforma leidžia prekės ženklams dirbti su realiais naudotojais ir taip auginti autentiškų įvaizdžio advokatų bendruomenę, klientų lojalumą ar dar tik kuriamo produkto kokybę. Tai, kad prekių ženklai atsigręžia į autentiškumą ir įtraukia esamus naudotojus, ypač aktualu dabar, kai prekybos rinkoje jaučiamas nuomonės formuotojų rinkodaros (ang. influencer marketing) nuosmukis ir kyla autentiško turinio poreikis.“

Pirmieji sėkmingi metai įrodė, kad tik JAV rinkai skirtas startuolis atrado savo nišą. „Billo“ pajamos šiemet išaugo daugiau nei dešimt kartų. Be to, šiandien platforma turi daugiau nei 7 000 vartotojų.

„Autentiško vaizdo turinio paklausa vis dar sparčiai auga. Tendencijos rodo, kad ateityje dauguma elektroninės prekybos įmonių, norėdamos reklamuoti savo prekes ar paslaugas, rinksis vaizdo įrašus, o ne nuotraukas ir tekstą. Šią tendenciją matome iš augančio klientų skaičiaus. Šiuo metu per mėnesį sulaukiame daugiau nei 1 000 naujų klientų“, – sako vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius T. Deksnys.

Pastebėtas potencialas

Vienas iš investuotojų, rizikos kapitalo fondo „Practica Capital“ partneris Arvydas Bložė sako, kad vaizdo turinio potencialas šiuolaikinėje rinkoje yra didžiulis. Tai, ką siūlo „Billo“ startuolis, yra inovatyvu ir reikalinga.

„Vaizdo įrašų turinys sudaro daugiau nei du trečdalius viso internete naudojamo duomenų kiekio, o naujausia infrastruktūra ir besikeičiantys internetinių įmonių poreikiai tik didins šią dalį. Tikime, kad „Billo“ gali tapti pirmaujančia platforma šioje erdvėje, ir džiaugiamės galėdami prisijungti prie šios patyrusios ir ambicingos komandos“, – teigia A. Bložė.

Apie startuolio sėkmę signalizuoja ir nepaliaujamas bendrovės augimas. Spartus vystymosi tempas lėmė ir komandos augimą. Per pastaruosius metus „Billo“ komanda išaugo daugiau nei tris kartus: nuo vos 15 darbuotojų 2020 m. iki 66 šiandien. 

Paklausti, kam skirs gautas investicijas, verslininkai patikina, kad startuolis savo lėšas naudos tolesniam platformos kūrimui, paspartinti plėtrą JAV ir samdys dar daugiau naujų komandos narių.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.