...

Lietuvių „Billo“ pritraukė beveik pusės milijono eurų investiciją

Verslas

2020.03.15

Autorius: bzn start

Temos: .

Lietuvių „Billo“ pritraukė beveik pusės milijono eurų investiciją

Bendruomenės rinkodaros platforma prekės ženklams, „Billo”, užsitikrino beveik 500 tūkst. Eur. finansinę injekciją. Platformos kūrimui skirtame (angl. pre-seed) investicijų raunde lietuvių startuolis pritraukė rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“, „70Ventures“ ir SOSV investicijas.

„Billo” platformoje prekės ženklai skelbia interaktyvias turinio kūrimo užduotis savo naudotojų bendruomenei, kuri už įdėtą įdirbį gauna atlygį. Jos bendraįkūrėjai Tadas Deksnys ir Donatas Smailys sako, „Billo” – tai platforma marketingo žmonėms, kurią padiktavo globalūs pokyčiai šioje industrijoje.

„Platforma leidžia prekės ženklams dirbti su realiais savo naudotojais ir taip auginti autentiškų įvaizdžio advokatų bendruomenę, klientų lojalumą ar dar tik kuriamo produkto kokybę. Tai, kad brand’ai atsigręžia į autentiškumą ir įtraukia esamus savo naudotojus – ypač aktualu dabar, kai marketingo rinkoje jaučiamas nuomonės formuotojų rinkodaros (ang. influencer marketing) nuosmukis ir kyla autentiško turinio poreikis”, – idėją pristato „Billo” CEO T. Deksnys.

Sprendimas nesudėtingas

„Open Circle Capital“ atstovų teigimu, priimti sprendimą investuoti nebuvo sudėtinga, nes įmonė ne tik sėkmingai kuria inovatyvų įrankį sparčiai augančioje rinkoje, tačiau ir sugeba pasiekti užsibrėžtus plėtros rezultatus.

„Įspūdį paliko jų tarptautinių klientų sąrašas, tarp kurių tokie vardai kaip „Microsoft“, „Philips“, „Nestle“ ir kiti. Teigiamai įvertinome ir komandą: jos branduolys – specialistai, kurie yra sukaupę patirtį tiek socialinių tinklų srityje, tiek kuriant ir vystant kitus startuolius”, – pažymi fondo partneris Rokas Tamošiūnas.

Iki „Billo”, T. Deksnys ir D. Smailys vystė „Unboxed Network”, kuris telkėsi į micro/nano nuomonės formuotojų kuriamą turinį. Užčiuopę turinio autentiškumo kryptį, kūrėjai pasuko į bendruomenės rinkodarą, padiktavusią naują produktą marketingo specialistams – „Billo”.

Rizikos kapitalo fondo bei verslo akseleratoriaus „70 Ventures” susidomėjimas „Billo” išaugo įvertinus įmonės potencialą vystyti B2B pardavimus užsienio rinkose. Taip pat „70 Ventures” šioje vietoje antrina ir „Open Circle Capital“ fondui, pabrėžiant jog iki šiol bendraįkūrėjų komandos pritraukti tarptautinių klientų vardai tik sustiprina tikėjimą „Billo” sugebėjimu užtvirtinti savo vardą tarptautinėje rinkoje.

Artimiausi planai

Artimiausi „Billo” planai – produkto testavimas ir įtvirtinimas Europos rinkoje. Platformos kūrėjai mato stiprų potencialą platformos funkcionalume – užduočių įvairovėje. Ypač, galimybėje prekės ženklams personalizuoti savo užduotis pagal poreikį: kviesti savo naudotojus kurti turinį, išbandyti naują produktą, įtraukti darbuotojus į darbdavio įvaizdžio formavimą ir kt.

„Mūsų platformoje veikia keli užduočių tipai, kurie leidžia prekės ženklams gauti foto/video turinį viešinimui, privatų grįžtamąjį ryšį, testuojant ar vertinant produktą ir rekomendacijų sistemą. Šiuo metu atliekame rinkos testus Europoje, kad suprastume, kokius bendradarbiavimo su savo bendruomenėmis būdus „Billo” naudotojai vertina labiausiai”, – komentuoja D. Smailys.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.