Geidžiamiausias šių metų lietuviškas startuolis – „Oberlo”

Verslas

2017.06.06

Autorius: Agnė Pakėnaitė

Temos: , .

Geidžiamiausias šių metų lietuviškas startuolis – „Oberlo”

„Oberlo” įkūrėjai BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.

Startuolių bendruomenei platformos „Oberlo“ pristatinėti nereikia. Kelerius metus sėkmingai savo veiklą vykdantys broliai Andrius ir Tomas Šlimai bei „Oberlo“ bendraįkūrėjai Justas Galaburda, Marius Graužinis ir Donatas Pranckėnas šiemet atkreipė į save ne tik startuolių bendruomenėje besisukančių, bet ir kitų žmonių dėmesį. Pavasario viduryje šį jauną verslą įsigijo Kanados e. prekybos gigantas „Shopify“ už 15 mln. JAV dolerių.

Verslo modelis pagal „Oberlo“

Oberlo“ – tai platforma, kurioje e. parduotuvės savininkas per kelias minutes gali rasti produktus, kuriais nori prekiauti. Net ir neturėdamas prekių, jis jas gali pardavinėti savo e. parduotuvėje. Toks verslo modelis sumažina riziką, nes nereikia investicijų prekėms įsigyti, o kol nebus surastas klientas, prekė taip ir liks sandėlyje.

„Svarbus veiksnys yra tiesiog sėkmė… – sako T. Šlimas, paklaustas, kas lėmė, kad šiuo metu startuolis yra tokioje daugelio išsvajotoje pozicijoje. – Reikiamu metu mes išnaudojome reikiamas galimybes, stengėmės ir turėjome labai gerą komandą – ją sudaro 45 žmonės.“

 

„Tiesiog reikia išgyventi nesėkmes. O tai lengviau padaryti, kai darai tai, kas tau patinka“

T. Šlimas

 

Pašnekovas pabrėžia, kad tuo metu toks verslo modelis buvo visiškai naujas ir jie jį išleido tinkamu metu. „Jau buvo geras „Shopify“ įdirbis, jie turėjo bendruomenes, kuriose apie tai buvo kalbama, mums tereikėjo su reikiamu produktu atsirasti toje vietoje“, – pasakoja jis, negailėdamas gerų žodžių komandos pastangoms tokią galimybę išnaudoti.

Sandorio nesureikšmina

„Oberlo“ – ne pirmas brolių bandymas užsiimti komerciniais e. verslais. T. Šlimas įsitikinęs, kad šįsyk jų produktas buvo daug geriau apgalvotas ir labiau paruoštas infrastruktūriškai. Tą pačią „Oberlo“ platformą broliai naudojo ir turėdami savo e. prekybos bendrovę „Esell.io“, kuri nepasiteisino ir buvo uždaryta, tačiau iš čia liko žinios ir patirtis, kurią vėliau sėkmingai pritaikė individualiam „Oberlo“ startuoliui.

Pats T. Šlimas sako šio sandorio nesureikšminantis: „Rezultatas toks, kad mes prisijungėme prie didžiausios e. komercijos bendrovės pasaulyje „Shopify“, kuri skatina mažus ar vidutinius verslus įeiti į online rinką, mažina įėjimo į rinką sunkumus. Tuo labai džiaugiamės, nes mes dirbame su viena vizija, mums pakeliui“, – pasakoja jis ir tikina, kad tai natūrali tranzicija, norint ateityje kartu dirbti su didesniais projektais – jie turėjo sujungti pajėgas. „Nelabai sureikšminame. Praeis keli mėnesiai ir viskas pasimirš, darbas tęsiasi“, – šypsosi pašnekovas.

Jis pats įsitikinęs, kad vieno rakto į sėkmę nėra. „Tiesiog reikia išgyventi nesėkmes. O tai lengviau padaryti, kai darai tai, kas tau patinka“, – apibendrina T. Šlimas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.