...

„Workland“ perka UMA centrus Vilniuje ir Taline

Verslas

2021.07.27

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , .

„Workland“ perka UMA centrus Vilniuje ir Taline

Pilnai aptarnaujamų biurų centrus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdanti bendrovė „Workland“ įsigijo UMA tinklą. Įsigytos dvi bendradarbystės erdvės – viena Vilniuje, esanti GO9 prekybos centre, kita – Taline, Maakri gatvėje.  Šis sandoris leis „Workland“ grupei ir toliau išlaikyti lyderio pozicijas visose Baltijos šalyse. Sandorio vertė neskelbiama. 

Pasak „Workland“ steigėjo ir valdybos pirmininko Indreko Haalo, atsižvelgiant į dabartinę rinkos situaciją, biurų tinklo plėtimas yra logiškas žingsnis. „Bendradarbystės erdvių ir pilnai aptarnaujamų biurų paklausa dėl jų lankstumo ir ekonomiškumo nuolat auga“, – sako I. Haalas.

Šiuo sandoriu „Workland“ užsitikrino rinkos lyderės pozicijas pagal nuomojamų darbo vietų skaičių tiek Lietuvoje, tiek visose Baltijos šalyse.

Po sandorio „Workland“ valdomų darbo vietų skaičius išaugo 40 proc. arba 450 darbo vietų. Iki šiol bendradarbystės erdvių tinklas visose trijose Baltijos šalyse buvo įrengęs ir nuomojo 1200 darbo vietų. Įsigyti centrai bus pervadinti ir toliau veiks su „Workland“ prekės ženklu.   

Išaugo lanksčių darbo vietų poreikis

Bendradarbiavimo erdvių populiarumui didelės įtakos turėjo per pastaruosius pusantrų metų pasikeitę darbo įpročiai. „Bendradarbystės centrai suteikia galimybę nuomininkui pasirinkti norimą nuomos laiką, jis gali sumažinti arba padidinti darbo vietų skaičių, atsižvelgiant į realų poreikį ir verslo augimo tempą. Lankstus požiūris leidžia sėkmingai suderinti gyvenimą sodyboje ir darbą mieste, o verslui tai galimybė optimizuoti iš dalies nuotoliniu būdu dirbančios komandos išlaidas“, – aiškina I. Haalas. 

Dauguma bendrovių, kurios iš „Workland“ nuomojasi darbo vietas, turėjo mažiau nei po 10 darbuotojų, tačiau, anot I. Haalo, tendencijos akivaizdžiai keičiasi. „Workland“ atstovų teigimu, sulaukiama vis daugiau užklausų iš didelių bendrovių, turinčių po 50-100 darbuotojų. Galimybėmis išsinuomoti darbo vietas bendradarbystės centruose pastaruoju metu ypač domisi ir didelių tarptautinių bendrovių atstovybės.

„Didelės įmonės nebenori griežtų, 5 metų trukmės sutarčių tradiciniuose biuruose ir mieliau renkasi lanksčias vienerių metų sutartis. Bendrovės vis labiau vertina lankstumą, funkcionalumą ir patogumą. Pavyzdžiui, nuomojantis patalpas ar darbo vietas bendradarbystės centruose, visiškai nereikia rūpintis kasdieniais administraciniais klausimais – erdvės aprūpintos darbui reikalingais baldais bei įranga“, – privalumus vardina „Workland“ steigėjas ir valdybos pirmininkas. 

Džiugios prognozės

Prognozuojama, kad iki 2030 m. 30 proc. visų biurų pereis prie lanksčių nuomos sąlygų. „Po 15-20 metų šis skaičius gali būti dar didesnis ir pandemija šiems pokyčiams turi reikšmingos įtakos. Mes dar niekada neturėjome tokio didelio susidomėjimo mūsų paslaugomis kaip praėjusiais metais. Kitas mūsų žingsnis – šiuo metu kuriamas bendradarbiavimo modelis su komercinių pastatų valdytojais, kuris leis mums dar sparčiau vykdyti savo plėtrą ir tuo pačiu kiekvienam didesniam komerciniam pastatui pritaikyti lanksčius nuomos sprendimus“, – ateities planais dalinasi I. Haalas.

„Workland Group“ yra didžiausias bendradarbystės erdvių tinklas Baltijos šalyse. Šiuo metu tinklas valdo 10 centrų – keturis Vilniuje, vieną Kaune, keturis Taline ir vieną Rygoje. „Workland“ misija yra sukurti įkvėpiančias darbo vietas su lanksčiomis sąlygomis bei profesionalų aptarnavimą ir suburti bendruomenę, kuri padeda įmonėms augti.  

Didžiausia „Workland“ akcinininkė yra investicinė bendrovė „BaltCap“ kartu su bendrovės steigėju bei valdyba. Naujoji lokacija Vilniuje pasižymės savo funkcionalumu ir ypatingu dėmesiu biuro lankytojams, pasakoja „Workland“ valdomų centrų vadovė Lietuvoje Laura Panovienė. 

„Pagrindinis Gedimino 9, Vilniuje lokacijos išskirtinumas yra multifunkcinis pastatas, kuriame nuo šiol bus dar viena Workland lokacija. Pastate daugiau kaip 15 vietų pavalgyti, visą parą dirbantis sporto klubas, Lidl ir dar visa eilė paslaugų, bei parduotuvių. Pastatas puikiai atpažįstamas, lengvai pasiekiamas tiek privačiu, tiek miesto transportu. Naujos Workland lokacijos erdvės patogiai suskirstytos į privačius biurus, poilsio zonas ir atviras darbo erdves (coworking). UMA vertinome taip stiprų ir kokybišką rinkos dalyvį, todėl džiaugiuosi galėdama papildyti Workland tinklą – dar viena išskirtine lokacija“,- teigia L. Panovienė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.