...

„Top 10“ dalykų, kurių trokšta klientai

Verslas

2012.04.03

Autorius: Juliana Miliut

Temos: , .

„Top 10“ dalykų, kurių trokšta klientai

Pirkėjai nori jausti ir matyti, kad realus asmuo yra prieinamas, kai jiems reikia pagalbos. Pasiūlykite bendrauti kuo daugiau būdų: telefonu, e. paštu, faksu ir gyvai. flickr.com nuotr.

Visiškai nesvarbu, ar turite nedidelį verslą, ar milžinišką korporaciją, prekiaujate kasdienės reikmės ar prabangos prekėmis, kiekvienas pirkėjas trokšta to paties. Šis dešimties pagrindinių pirkėjų norų ir poreikių sąrašas padės objektyviai įvertinti savo verslo kategoriją ir klasę klientų aptarnavimo srityje.

1. Dalyvavimas

Klientai nori jausti, kad rūpinatės jų poreikiais ir stengiatės spręsti jų problemas. Šiek tiek lengviau perduoti šį pranešimą prekiaujant plytomis, nepamirštant pasiūlyti ir skiedinio, tačiau virtualiosios apklausos programinė įranga gali padėti jūsų internetiniams pirkėjams sužinoti, kad jūs tiesiogiai domitės jų poreikiais.

2. Greitis

Jeigu galite pristatyti savo prekes greičiau nei konkurentai, tuomet jūsų klientai bus dar labiau patenkinti ir laimingesni!

3. Prieinamumas

Dabar pirkėjai sulaukia gana daug balso pašto pranešimų ir automatinių atsakymų į užklausas. Jie nori jausti ir matyti, kad realus asmuo yra prieinamas, kai jiems reikia pagalbos ar kyla klausimų. Pasiūlykite bendrauti kuo daugiau būdų: telefonu, e. paštu, faksu ir gyvai. Jeigu jums rūpi klientai, praneškite jiems savo namų ir mobiliojo telefono numerius.

4. Etiketas

Kiek pinigų jūs išleistumėte, jeigu pardavėjas kiekvieną kartą būtų šiurkštus, kai lankotės parduotuvėje? Daugeliu atveju nedaug arba mažiau nei planavote. Klientai nesitiki, kad pasitiksite juos su dainomis ir šokiais, bet nori pagarbos ir mandagaus aptarnavimo.

5. Sąžiningumas

Jeigu pamirštate klientams duotus pažadus, to pasekmė bus ne tik vienas nepatenkintas pirkėjas – ši žinia netrukus pasieks visus, kurie tik turės laiko ir noro ją išgirsti. Geriausia praktika yra nežadėta, bet maloni staigmena ar pirma laiko pristatytos prekės. Klientai maloniai nustebs ir pasidalys šia teigiama patirtimi su aplinkiniais.

6. Pasitenkinimas

Daugelis žmonių apsiperka ne dėl prekių ar produktų, bet spręsdami savo problemas. Jeigu galite padėti ir suteikti pasitenkinimą, klientą įgysite visam gyvenimui!

7. Nuostata „bus padaryta“ (angl. can-do)

Klientai nenori girdėti pasiteisinimų ir atsiprašymų, netgi jeigu jie yra visiškai pagrįsti. Jie nenori girdėti, kad pristatymas vėluoja, sugedo kompiuteris arba atsakingas asmuo bus tik rytoj. Klientai nori girdėti, kad jūs galite atlikti visus darbus ir pasiūlyti sprendimo būdą čia ir dabar. Pamirškite pasiteisinimus, problemas ir susitelkite į sprendimų paiešką.

8. Kvalifikuotas aptarnavimas

Klientai trokšta, kad juos aptarnautų kvalifikuotas ir patyręs ekspertas, savo srities profesionalas. Jie mano, kad būtent tai sudaro dalį prekės kainos, kurią jie moka.

9. Nedideli priedai

Pirkėjai tikisi nedidelių priedų be papildomų mokesčių. Jeigu prašysite mokėti už kiekvieną smulkmeną, tokią kaip pirkinių maišeliai ar dovanų kuponų vokai, jie greitai nuspręs, kad vienintelis jūsų tikslas yra paimti iš jų kuo daugiau pinigų. Nedideliais nemokamais priedais už pirminę prekės kainą ne tik pakelsite prekės vertę, bet ir pritrauksite daugiau nuolatinių klientų.

10. Dėkingumas

Kas nori išleisti sunkiai uždirbtus pinigus tiems, kurie visiškai nevertina jų indėlio į savo verslą? Įsitikinkite, kad jūsų pirkėjai nuolat girdi nuoširdų ,,ačiū, ir pasiūlykite specialius pasiūlymų bei nuolaidų nuolatiniams klientams.

Jeigu galite pasiūlyti klientams tai, ko jie nori, jūsų sėkmė faktiškai garantuota!

Informacija parengta remiantis šaltiniu www.businesspundit.com

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.