Siuntų bendrovė „Venipak” įsigijo tarptautinę įmonę ir atvėrė naujas verslo plėtros galimybes su „Amazon”
2023.05.25
Temos: Pardavimai, Vadyba.
Lietuviško kapitalo tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ įsigijo Olandijoje įsikūrusią ir visoje Europoje veikiančią el. komercijos didmenininkę „Strengholt Entertainment BV“. Beveik 50 mln. Eur apyvartą generuojančios bendrovės prekių kataloge rikiuojasi tokie prekių ženklai kaip „Universal Music“, „Lego“, „L’Oreal“, „Disney“, „Mattel“ ir kt.
Šis sandoris, tikimasi, taps pagrindu „Venipak“ efulfillment arba visapusiško el. komercijos užsakymų išpildymo, plėtrai Europoje bei krovinių gabenimo oru paslaugų plėtrai, apjungiant Europos, Azijos ir Amerikos žemynus. Keisis ir bendrovės verslo modelis – logistiką papildys didmeninės prekybos el. komercijai kanalai.
Rinkai – 4 mln. aukštos kokybės prekių
Pasak „Venipak“ savininko Nerijaus Raudonio, bendrovė jau kurį laiką orientavosi į logistikos ir kliento vertikalę: „Norėjome užimti didesnę prekybos grandinės dalį negu tik logistika, o šis sandoris atveria mums maždaug 4 mln. prekių krepšelį, kuriame rikiuojasi aukštos ir premium kategorijos produktai“, – sako N. Raudonis.
Bendrovės savininko teigimu, „Venipak“ planuoja Europoje sukurti apie dvidešimt efulfillment centrų, kuriuose paskirstys tam regionui aktualiausias prekes. Planuojama į didmeninę prekybą įtraukti ir Kinijos, o ateityje Jungtinių Amerikos Valstijų padalinius, per kuriuos į Europą atkeliautų aukštos kokybės šalyje pagamintos prekės.
Išskirtiniai santykiai su „Amazon“
Kaip pasakoja „Venipak“ generalinis direktorius Justas Šablinskas, dėl įsigijimo derėtasi daugiau nei metus, o pagrindiniu „Venipak“ privalumu tapo išvystyta efulfillmentpaslauga bei tarptautinis tinklas.
„Strengholt Entertainment BV“ turi platų prekių krepšelį, išvystytą IT infrastruktūrą ir partnerių tinklą, tačiau nesukūrė tarptautinio modelio, kad jų prekės būtų arčiau klientų ir juos pasiektų greičiau tam, kad bendrovė galėtų sparčiau plėstis tarptautiniu mastu. Mes užpildysime šią spragą Europoje ir apjungsime ją su Azijos bei Jungtinių Amerikos Valstijų rinkomis. Baltijos šalių klientams pasiūlysime ypatingas sąlygas bendradarbiaujant su didžiausiomis el. komercijos platformomis. Tarkime, tokio aptarnavimo, kokį gausime iš „Amazon“ neturi nė vienas Lietuvoje veikiantis el. komercijos verslas, tad, kaip tarpininkai, atversime naujas verslo plėtros galimybes savo klientams“, – pasakoja J. Šablinskas.
Sandorio vertės bendrovė neatskleidžia. Šiuo metu tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ veikia Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Kinijoje. Teikia siuntų pristatymo, efulfillmentbei krovinių gabenimo oru paslaugas. Lietuvoje bendrovė valdo 251, Latvijoje 201 paštomatą. Estijoje šiuo metu paštomatų tinklas diegiamas ir jau veikia du trečdaliai iš numatytų 151.
Apie „Venipak“
Lietuviško kapitalo bendrovė „Venipak“, įkurta prieš du dešimtmečius, greitai išsiplėtė užsienio rinkose ir šiuo metu veikia Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Kinijoje, o per partnerių tinklą ir visame pasaulyje. „Venipak“ teikia siuntų pristatymo, visapusiško el. komercijos užsakymo išpildymo (efulfillment) ir krovinių gabenimo oru paslaugas. Baltijos šalyse bendrovė turi daugiau kaip 1000 paštomatų ir siuntų atsiėmimo taškų. Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje teikia aukštos kokybės efulfillment paslaugas el. komercijos verslui, ir šiuo metu tinklą plečia Europoje.
Apie „Strengholt Entertainment“
Olandijos el. prekybos didmenininkė „Strengholt Entertainment“, įkurta prieš dvylika metų, išaugo į reikšmingą rinkos žaidėją ir šiuo metu dirba su didžiausiomis el. prekybos platformomis Europoje. Bendrovė padeda tiekėjams patekti į didžiausių internete ir fizinėse vietose veikiančių prekybos vietų infrastruktūrą.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.