„PriceOn” lygina jau ir viso pirkinių krepšelio kainas
2014.06.25
Temos: Pardavimai, Vadyba.
Prekių paieškos ir kainų palyginimo programa „PriceOn“ žengė dar vieną žingsnį siekdama vartotojams padėti maksimaliai taupyti pinigus. Išmaniųjų telefonų savininkams „PriceOn“ siūlo išbandyti naują paslaugą – pamatyti ne tik pavienių prekių kainas, bet ir susidėti pasirinktas prekes į krepšelį ir palyginti visų planuojamų pirkinių bendrą kainą skirtinguose prekybos centruose.
Taupo pinigus ir laiką
Iki šiol kompiuteryje ir išmaniuosiuose telefonuose veikiančios „PriceOn“ programėlės pagalba žmonės galėjo sužinoti, kur už mažiausią kainą įsigyti atskiras pasirinktas prekes. Dabar klientai visas pageidaujamas prekes gali dėti į vieną krepšelį ir išsiaiškinti, kurioje parduotuvėje jis atsieitų pigiausiai.
„PriceOn“ direktorius Liudas Kanapienis džiaugiasi, kad jų siūloma paslauga tobulėja ir prisideda prie gyventojų kasdienių išlaidų mažinimo. „Lietuviai aktyviai naudojasi „PriceOn“ siūloma prekių kainų palyginimo galimybe, jie nenori permokėti. Tobulinome programą ir šiandien džiaugiamės galėdami vartotojams pasiūlyti naudotis unikalia „PriceOn“ versija, leidžiančia palyginti jau ir viso krepšelio prekes. Tai leis taupyti ne tik klientų pinigus, bet ir laiką“, – neabejoja L. Kanapienis.
„PriceOn“ kas mėnesį pritraukia 150 tūkstančių unikalių lankytojų, kurie lygina įvairių prekių kainas. Be to, daugiau nei 200 tūkstančių vartotojų naudojasi mobiliąja „PriceOn“ programėle.
Pasak jo, pagrindinis „PriceOn“ tikslas – vartotojams pasiūlyti patogią programą, kurioje jie galėtų sekti aktualių prekių kainas, akcijas, pritaikytų jas pagal savo asmeninius poreikius. „Siekiame, kad „PriceOn“ taptų pagrindiniu racionalaus pirkėjo pagalbininku. Galimybė palyginti viso krepšelio kainas tai leis padaryti dar geriau“, – sako L. Kanapienis.
Programėlė asmeniniu pirkinių krepšeliu leidžia dalintis ir su kitais „PriceOn“ vartotojais, tad galima sudarinėti bendrus pirkinių sąrašus su šeimos nariais ar draugais ir taip planuoti savo išlaidas.
Atnaujinta „PriceOn“ programa gali naudotis visi į savo išmaniuosius telefonus atsisiuntę nemokamą specialią programėlę iš „App store“ (iOS operacinei sistemai) ar „Google Play“ („Android“ operacinei sistemai).
Labiausiai domina alkoholinių gėrimų kainos
Dažniausiai „PriceOn“ vartotojai ieškodami žemiausių kainų paieškos laukelyje žymi alkoholinių gėrimų kategoriją. Į dažniausiai pasirenkamas kategorijas taip pat patenka alaus, viskio, traškučių, užkandžių, kosmetikos ir higienos prekės. Toliau rikiuojasi maisto produktai.
„PriceOn“ programėlės vartotojai taip pat gali sekti jiems aktualiausių prekių kainas bei akcijas. Tarp lietuvių sekamiausių prekių dominuoja tarptautiniai prekių ženklai, į penketuką patenka „Coca-Cola“, „Jack Daniel‘s“, „Pringles“, „Milka“, „Jagermeister“. Labiausiai dominantys lietuviški prekių ženklai – „Kėdainių konservai“, „Vytautas“, „Vilkiškių“. Stebimiausia prekė – gazuotas gaivusis gėrimas „Coca-Cola“.
„PriceOn“ kas mėnesį pritraukia 150 tūkstančių unikalių lankytojų, kurie lygina įvairių prekių kainas. Be to, daugiau nei 200 tūkstančių vartotojų naudojasi mobiliąja „PriceOn“ programėle.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.