Pažinčių programėlių rinkos augimas. Pirmauja Tinder, o po jo seka dar dvi
2023.06.16
Temos: Pardavimai, Vadyba.
Tikimasi, kad pasaulinė internetinių pažinčių rinka šiais metais pasieks daugiau nei 570 milijonų vartotojų ir uždirbs daugiau nei 7,8 mlrd. dolerių. Remiantis OnlyAccounts.io pateiktais duomenimis, šiais metais amerikiečiai pažinčių programoms išleidžia apie 2,5 mlrd. USD arba daugiau nei kinai, japonai ir britai kartu paėmus.
Daugiau nei 20 milijonų amerikiečių per pastaruosius penkerius metus pradėjo naudotis pažinčių programėlėmis. Po didelio populiarumo dėl COVID-19, pažinčių programų ir svetainių pajamos pernai smarkiai sumažėjo, nes gyvenimas grįžo į įprastas vėžias. Tačiau Statista prognozuoja, kad JAV rinka šiais metais augs 3,7%, o ateinančiais metais JAV pažinčių paslaugų pajamos padidės 8 %.
Ketvirtadalis amerikiečių naudos pažinčių programėles
Kita vertus, amerikiečių, besinaudojančių internetinėmis pažinčių programėlėmis, skaičius nuolat auga. Statista duomenimis, per pastaruosius penkerius metus beveik 20 milijonų žmonių JAV bandė laimę su pažinčių programomis ir svetainėmis, todėl bendras vartotojų skaičius 2023 m. padidėjo iki 73,6 milijono. Tikimasi, kad beveik 80 milijonų amerikiečių naudos pažinčių programėles iki 2027 m.
„Tinder“ programa – Nr.1
Vienas iš pagrindinių veiksnių, skatinančių internetinių pažinčių rinkos augimą JAV, yra pažinčių programėlių ir svetainių patogumas ir prieinamumas, todėl žmonėms lengviau nei bet kada susisiekti su potencialiais partneriais.
Remiantis Statista Digital Market Outlook, „Millennials” karta yra didžiausia vartotojų grupė JAV internetinių pažinčių rinkoje, sudaranti beveik 60% visų vartotojų. Statista duomenys taip pat parodė keletą įdomių faktų apie dažniausiai naudojamas internetinių pažinčių programėles.
Nors Amerikoje galima rinktis iš įvairių pasimatymų programėlių, „Tinder“ išlieka populiariausiu pasirinkimu. Statista duomenys rodo, kad apie 16 % visų pažinčių programos vartotojų JAV teikia pirmenybę Tinder – pirmaujančiai programai rinkoje. Bumble užėmė antrąją vietą su 14%. Toliau seka „Hinge“ ir „MeetMe“ – po 10 proc.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.