Kaip išpildyti scenarijų „panaršo, panaršo ir perka“?
2017.03.28
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Interneto svetainėje ar e. parduotuvėje apsilankę vartotojai naršo, bet nieko neperka. Kaip atkreipti jų dėmesį ir paskatinti pirkti? „Padėti išspręsti dilemą gali naujienlaiškiai“, – įsitikinęs e. parduotuvėms skirtos el. pašto rinkodaros sistemos „Soundest“ įkūrėjas ir vadovas Rytis Laurinavičius.
Naujienlaiškiai – visiems atvejams
„Drįstu neigti, kad el. pašto rinkodara praranda efektyvaus rinkodaros kanalo vaidmenį. Naujienlaiškiai iki šiol liko efektyvi priemonė, skirta bendrauti su esamais klientais“, – sako R. Laurinavičius.
Jis pabrėžia, kad el. paštas nuolat evoliucionuoja. Naujienlaiškiai – jau seniai nebe vien masiškai, tuo pačiu turiniu klientams siunčiama informacija. Jie dažniausiai būna suasmeninti – pritaikyti kiekvienam klientui.
„Soundest“ – rinkodaros sistema, apimanti naujienlaiškius, skirtus e. parduotuvėms ir svetainėms. Kurie jų šiemet padės atkreipti vartotojų dėmesį? Tokių yra bent keli.
Suasmeninti naujienlaiškiai
Sistema klientus automatiškai suskirsto pagal jų pirkimo ar naršymo istoriją, naujienlaiškių aktyvumą. Klientams siunčiami laiškai su jiems aktualiausia informacija, todėl juos labiau pasiekia. Pasiekiamumo rodikliai kur kas geresni nei masinių laiškų.
„Pavyzdžiui, jei klientas įsidėjo priekių į krepšelį, bet jų nenusipirko. Tada jam siunčiamas laiškas su nenupirktomis prekėmis“, – sako R. Laurinavičius.
Palikto krepšelio naujienlaiškis
Tokį laišką gaus registruoti ir neregistruoti klientai, kurie krepšelyje pasirenka prekes, bet nieko neperka. Jie tiesiai iš naujienlaiškio galės patekti į savo krepšelį ir baigti pirkimo procesą. Taip atkuriama 20 proc. krepšelių.
Priminimas užsukti dar kartą
Toks naujienlaiškis pakartotinai siunčiamas svetainės ar parduotuvės prenumeratoriams.
„Taip pat padeda žaidimo elementai: siūlyti užsiprenumeruoti ir taip dalyvauti loterijoje.“
R. Laurinavičius.
„Galbūt klientas anksčiau kažką nusipirko, bet dabar kurį laiką yra neaktyvus? Siunčiami laiškai su maždaug tokiu turiniu: „Mes jūsų pasiilgome. Pritaikysime nuolaidą arba nemokamai atvešime prekes, jei jų įsigysite šią savaitę. Klientas ką nors įsigyja – kampanija baigiasi. Klientas nenusiperka – kampanija tęsiasi siunčiant laiškus“, – aiškina R. Laurinavičius.
Naujienlaiškiai svetainės naršytojams
Netrukus atsirasianti „Soundest“ priemonė – laiškai su priminimais į parduotuvę užsukusiems, bet nieko neįsigijusiems pirkėjams. Jiems bus siunčiami laiškai su jų peržiūrėtų ar tiesiog populiarių prekių sąrašu.
Misija – pritraukti prenumeratorius
R. Laurinavičius pabrėžia, kad naujienlaiškius galima siųsti tik su jų gavėjų sutikimu. Kaip juos paskatinti prenumeruoti informaciją?
„Verslui reikia rinkti el. pašto adresus. Tai galima daryti siūlant užsiprenumeruoti naujienas ar informaciją, pavyzdžiui: „Šios prekės neturime sandėlyje, bet galbūt norite, kad jai atsiradus praneštume?“ Taip pat padeda žaidimo elementai: siūlyti užsiprenumeruoti ir taip dalyvauti loterijoje“, – galimus būdus vardija pašnekovas.
Ekspertai
Rytis Laurinavičius
Bendraįkūrėjis, vadovas / „Omnisend“
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.