Viena minutė internete: šiemet visko nutiko daug daugiau
2021.01.03
Temos: Marketingas.
Tradiciškai kasmet apžvelgiame, kas nutinka internete per vieną minutę. Atrodytų, trumpas laiko tarpas, tačiau pasauliniu mastu įvyksta neįtikėtinai daug dalykų. Ypač šiemet, kai viso pasaulio gyvenimas pasikeitė: verslai, studijos, konsultacijos, kartais net gydymo paslaugos persikėlė į interneto platybes. Taigi, kokie šių metų rezultatai?
„Zoom“ šovė aukštyn
Turbūt nieko nestebina faktas, kad pasauliui užsidarius visuotiniame karantine darbo nestokojo e. prekyba, logistikos sektorius bei… nuotolinio bendravimo platformos. Viena jų, „Zoom“, šovė į dar neregėtas aukštumas, o ateinančiais metais platformai prognozuojama dar didesnė sėkmė. „Zoom“ vertė nuosekliai augo jau keletą metų, tačiau jau nuo pirmo ateinančių metų ketvirčio matyti galimas dvigubas ūgtelėjimas, palyginti su 2020 m. paskutiniuoju ketvirčiu. Prognozuojama, kad „Zoom“ platformos vertė, įsibėgėjus 2021 metams, sieks 777 mln. JAV dolerių, šiemet tokiu pat metu ji siekė 167 mln. JAV dolerių, o 2019 m. – vos 90 mln. JAV dolerių.
Toks platformos vertės didėjimas nestebina. Žiūrint, kas nutiko per vieną minutę internete šiais metais, matyti, kad vos per minutę šiemet „Zoom“ konferenciniuose skambučiuose dalyvavo daugiau nei 208 tūkstančiai vartotojų.
Įspūdingus skaičius demonstruoja ir „Microsoft Teams“ programėlė, kas minutę sulaukianti daugiau nei 52 tūkstančių vartotojų prisijungimų.
Vizualinis turinys ir komunikacija
Žmonėms užsidarius namuose teko susigalvoti kokių nors pramogų. Tai atspindi ir šių metų statistika. Per vieną minutę visų „Netflix“ vartotojų žiūrimas turinys sudaro daugiau nei 404 valandas, o vos per minutę visi vartotojai į „Youtube“ platformą sukelia per 500 valandų naujo turinio.
Šiemet klestėjo ir vizualika pagrįsti socialiniai tinklai. Per minutę pasaulyje „Instagram“ platformoje sukuriama daugiau nei 347 tūkstančiai istorijų, socialinio tinklo „Tik Toc“ programėlę savo telefonuose įsidiegia beveik 3 tūkstančiai naujų vartotojų.
Nenuostabu, kad šiais metais didėjo ir per minutę išsiunčiamų žinučių skaičiai. 41,7 milijono žinučių – tiek jų iškeliauja vos per 60 sekundžių. Kas minutę „Twitter“ platforma pritraukia daugiau nei 300 naujų vartotojų, o „Spotify“ bibliotekoje sukuriami 28 nauji garso takeliai.
Svarbi vieta e. prekybai
Vien Lietuvoje karantino metu elektroninė prekyba išaugo daugiau nei tris kartus. Šio sektoriaus klestėjimą puikiai iliustruoja ir „Amazon“ platformos augimas. Šiemet portalas tapo penktu pagal lankomumą pasaulyje. Per vieną minutę iš šios platformos įsigyjamas ir išsiunčiamas neįtikėtinas kiekis siuntinių – 6659 vienetai!
Tikėtina, kad 2021 m. visi e. prekybos, komunikacijos platformų ir socialinių tinklų skaičiai tik augs. Naujoji realybė, prie kurios jau priprato pasaulio gyventojai, taps vis labiau integruota internetiniame pasaulyje.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.